شهریار برتر منطقه 15 از محله کیانشهر انتخاب شد 
چاپ 

شهریار برتر منطقه ۱۵ از محله کیانشهر انتخاب شد

15انتخاب سیما سادات صفری، مدیر خانه جهاد و ایثارسرای محله کیانشهر شمالی، مسئول روابط عمومی سرای محله و شهریاران جوان منطقه ۱۵ از سال ۹۴ تا کنون، با اخذ حداکثر آرا از اعضای شهریاران جوان به عنوان شهریار برتر منطقه ۱۵، افتخاری دیگر برای سرای محله کیانشهر شمالی رقم زد.

به گزارش  یمین نیوز از روابط عمومی سرای محله کیانشهر شمالی، مراسم گرامیداشت فرخنده سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و اختتامیه هفته جوان، با حضور دکتر قالیباف شهردار تهران، محمد ابویی مدیر خانه شهریاران جوان، دکتر صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و بازیگران جوان و مطرح سینمای ایران ویژه جوانان شهرتهران در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

دکتر قالیباف در گردهمایی با شکوه جوانان شهر تهران در سالروز بزرگداشت ولادت با سعادت جوان دلیر بنی هاشم، حضرت علی اکبر (ع)، طی سخنرانی، جایگاه رفیع جوانان را تکریم و از ایام جوانی بعنوان ایام به کمال رسیدن استعدادها، شکوفایی توانایی های فردی و کسب موفقیت های بزرگ در زندگی یاد کرد.

وی در ادامه، ضمن مرور بر رشادت های جوانان عصر گذشته، تحکیم آرمان های انقلاب اسلامی را دست آورد ایثارها و از جان گذشتگی های جوانان متدین و متعهد که همواره در جبهه های حق علیه باطل از جان و مال خود ایثار کرده اند، برشمرد.

شهردار تهران پس از ایراد سخنرانی و حضور در کرسی های آزاد اندیشی به سوالات حاضران به طور صمیمانه پاسخ گفت.

این گزارش همچنین حاکی است در این مراسم به یادماندنی علاوه بر اجرای برنامه های متنوع و مفرح ویژه جوانان از شهریاران برتر مناطق تقدیر به عمل آمد

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو