Logo of a company

شجونی /چهار دوشیزه مجهول الهویه ای که به جای حدادعادل رای آورده اند، موجودات خطرناکی اند / غیرانقلابی ها به مجلس راه پیدا کرده اند

عقیده دارم که ترکیب مجلس خبرگان رهبری در آینده انقلابی خواهد بود و هیئت رئیسه هم از انقلابیون انتخاب خواهند شد. نمی‌دانم غیر انقلابی هم منتخب شده یا نشده و عقیده ندارم آنها اقبالی در نزد ملت ایران داشته باشند.

جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با «انتخاب» در پاسخ به پرسشی درباره ترکیب آینده هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: رهبری در دیدار جمعی از طلاب سخنرانی فرمودند که “طلاب باید انقلابی باشند” همچنین در چند ماه قبل نیز فرمودند “من دیپلمات نیستم، انقلابی هستم”.  ترکیب مجلس خبرگان رهبری باید انقلابی باشد مخصوصا هیئت رئیسه مجلس حتما باید از جنس انقلابی باشد.

وی ادامه داد: عقیده دارم که ترکیب مجلس خبرگان رهبری در آینده انقلابی خواهد بود و هیئت رئیسه هم از انقلابیون انتخاب خواهند شد. نمی‌دانم غیر انقلابی هم منتخب شده یا نشده و عقیده ندارم آنها اقبالی در نزد ملت ایران داشته باشند.

شجونی اضافه کرد: نمیگویم در خبرگان غیرانقلابی حضور دارد چون هنوز اطلاعات درستی در دست نداریم ولی در مجلس شورای اسلامی غیر انقلابی‌ها در مجلس راه یافته‌اند. به عقیده ما طلبه‌ها می‌گوییم‌” معرفه‌ها رای نیاوردند نکرها رای آوردند”.

 

وی در ادامه افزود: اینکه آقای حدادعادل بیافتد و چهار تا دوشیزه مجهول الهویه رای بیاورند، خوب نیست و اینها موجودات خطرناکی خواهند بود. آیت الله جوادی آملی به آقای عارف گفته‌اند “نکند دیوث‌های سیاسی به مجلس راه پیدا کنند”. دیوث در لغت ما به معنای متغافل است؛ کسی که به نوامیس متغافل است؛ یعنی خودش را از نظر سیاسی به غفلت می زند. اگر خودشان را به غفلت بزنند نفوذی‌ها راه پیدا میکنند و دشمنان امام به مجلس می آیند.

شجونی در پاسخ به این سوال که اگر شما براین باور هستید که افراد غیر انقلابی به مجلس راه پیدا کردند پس چرا از فیلتر شورای نگهبان توانستند رد شوند؟ تصریح کرد: الان که ما یقین نمی‌د‌انیم آدمهای منحرف یا نفوذی راه پیدا کرده اند بگذارید ترکیب مشخص بشود آن وقت هر کس باطن خودش را ظاهر میکند.

وی درباره ریاست مجلس خبرگان گفت: ریاست خبرگان نباید به دست غیر انقلابی ها بیفتد. یقین بدانید به دست هاشمی رفسنجانی نخواهد افتاد .

این عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: آقای هاشمی انقلابی است؟ با این حرفهایی که خودش، زنش و دخترش میزنند. اینها ضد انقلابی شدند و مهره‌های سوخته هستند. اینها میگویند رهبری شورایی یا میگویند مرگ بر آمریکا نگویید.