کریمی قدوسی در نطق میان دستور/هاشمی رفسنجانی، راهبرد ایجاد اختلاف بین اصولگرایان و ایجاد وحدت بین عناصر فتنه را دنبال می‌کرد 
چاپ 

کریمی قدوسی در نطق میان دستور/هاشمی رفسنجانی، راهبرد ایجاد اختلاف بین اصولگرایان و ایجاد وحدت بین عناصر فتنه را دنبال می‌کرد

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی، نماد تفکر مدیریت اشرافی است، تصریح کرد: هاشمی در امور داخلی و سیاست حکومتی، راهبرد ایجاد اختلاف بین اصولگرایان و ایجاد وحدت بین عناصر فتنه را دنبال می‌کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جواد کریمی قدوسی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علی(ع) گفت: راهبرد دشمن و منافقین در این ایام متوجه این است که شرایط مشابه شرایط زمان حضرت علی (ع) برای امت اسلام و رهبری معظم انقلاب به وجود آورند، اما هیهات! با این ملت پرورش یافته در مکتب نهج البلاغه، امام، رهبری و شهدا چنین شرایط شومی بار دیگر بر اسلام تحمیل نخواهد شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم حوزه انتخابیه مشهد و کلات با رهبری روحانیت انقلابی شهر و با بصیرت انقلابی حماسه چشمگیری در انتخابات آفریدند، تصریح کرد: مردم از منتخبین خود توقع دفاع از موازین انقلاب و ولایت دارند.

وی از هاشمی‌رفسنجانی به عنوان یکی از خواص عبرت آموز در انقلاب اسلامی نام برد و اظهار داشت: زمانی از مردان آقای هاشمی شنیدم که می‌گفتند در سال ۸۴ استحاله کامل انقلاب به وقوع می‌پیوندد و آنها خود را برای آن روز آماده می‌کردند که عملا نظام امامت را به سلطنت و امپراتوری هاشمی و فرزندانش تبدیل کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خطاب به هاشمی رفسنجانی گفت: مگر نشنیدید چندی قبل، نزدیکان شما گفتند مردم ایران ما را می‌پرستند؟ شما در دوران طولانی به دنبال سلب شهامت و جرأت ملت در برابر دشمنان و به ویژه آمریکا بودید. آقای روحانی که می‌گوید آمریکا کدخدا است، شاگرد مکتب شماست و این گونه مسائل را در محضر شما آموخته است.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی! ضربه شما به انقلاب، اسلام و ملت از ضربه منافقین ابتدای انقلاب کمتر نبود. منافقین، جان دلدادگان انقلاب اسلامی را گرفتند و آنها را ترور کردند و شما در فتنه ۸۸ و بعد از آن به آبروی انقلاب، روحانیت و شهدا ضربه زدید و گناهی مرتکب شدید که توبه‌پذیر نیست.

وی افزود: آقای هاشمی! شما پشت سر کلمه اسلام و امام موضع خصمانه می‌‌گرفتید و به آبروی شهدا و مسلمین ضربه می‌زدید و آنها (منافقین) نیز زیر آیه شریفه «فضل‌الله المجاهدین…» خون مظلومین و مسلمین را می‌ریختند. آقای هاشمی! شما در دورانی که شبیه دوران علی علیه اسلام است، مقابل معارف نهج البلاغه و حجت الهی در عصر غیبت ایستادید و تشابه زیادی میان عملکرد شما و برخی صحابه پیامبر مکرم اسلام است که مقابل امیرالمومنین ایستادند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای هاشمی! شما و مردان‌تان و بعضی از فرزندان‌تان آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث را فرشته نجات می‌دانید و عملا با شعار مرگ بر آمریکا و استکبار مخالفت کردید و بعضی از فرزندان شما عملا با دست پرورده انگلیسی‌ها (فرقه ضاله بهائیت) طرح دوستی برقرار کردند و می‌گویند ما خانوادگی اینگونه هستیم.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی! شما بودید که فتنه ۸۸ را رهبری کردید تا به اساس ولایت و امامت انقلاب ضربه بزنید. سالیان زیادی برنامه‌ریزی کردید که علمای بلاد و بعضی از مراجع تقلید را در حمایت از جایگاه ولایت و مصداق آن دچار تردید کنید.

وی افزود: آقای هاشمی! شما با تمام وجود خود در انتخابات اخیر در مقابل آرمان‌های انقلاب اسلامی که مصداق آن وحدت ملی و شورای نگهبان بود ایستادید و به آنها جسارت کردید. در انتخابات اخیر گفتید مردم کار را تمام می‌کنند و آنچه که وعده اولیای الهی است کار شما و مردان‌تان در این انقلاب تمام شده است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای هاشمی! شما بودید که در امور داخلی و سیاست حکومتی که راهبرد ایجاد اختلاف بین اصولگرایان و ایجاد وحدت بین عناصر فتنه را دنبال می‌کردید. شما نماد تفکر مدیریت اشرافی هستید و مدیرانی با این ویژگی تربیت کردید و قطب اسلام ناب شهدا و ملت نجیب، قطب مدیریت جهادی هستند که هزاران هزار بسیجی آماده شهادت تربیت کردند.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی! اسلام و روحانیت نمی‌‌گذارند شعله‌های پرفروغ جهاد در راه خدا کم فروغ شود و مصداق این مجاهدت امروز شهدای مدافع حرم و بصیرت عالی این ملت است و شما در این ایام نقطه مقابل آنان تلاش کردید تا از جامعه اسلامی جهاد زدایی کنید و مجاهدان شریف این میدان را افراطی، عقب‌مانده و تندرو معرفی کنید.

وی افزود:‌ آقای هاشمی! ارادت و ایمان مردم به اسلام و روحانیت یا عملکرد شما ذره‌ای خدشه‌دار نمی‌شود و حساب شما را مدت‌ها قبل از حساب انقلاب و شهدا جدا کرده‌اند. بخش زیادی از توان این ملت که در چارچوب دولت‌ها فراهم شده بود صرف فتنه و دوقطبی کردن جامعه و انحراف در ارزش‌ها و فضیلت‌ها کردید و عملا باعث مشکلات معیشتی امروز شدید.

کریمی‌قدوسی در پایان، به هاشمی رفسنجانی توصیه کرد تا دست از ایجاد زحمت برای انقلاب بردارد و افزود: شما امروز دوست و یار انقلاب نیستید، شر مرسانید. کار تمام شده، فرصت نجات هم باقی نیست./

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو