حکم انتصاب رئیس کل بیمه مرکزی و سرپرست بانک ملی صادر شد 
چاپ 

حکم انتصاب رئیس کل بیمه مرکزی و سرپرست بانک ملی صادر شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکام جداگانه‌ای، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سرپرست بانک ملی ایران را منصوب کرد.

گزارش ایسنا، عصر روز گذشته یکشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه، هیئت دولت با پیشنهاد ریاست عبدالناصر همتی بر بیمه‌ مرکزی ایران و سرپرستی محمدرضا حسین‌زاده بر سرپرستی بانک ملی ایران که از سوی علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح شده بود موافقت کرد.

وزیر اقتصاد نیز در احکام جداگانه‌ای عبدالناصر همتی را به استناد مصوبه هیات وزیران به سمت رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و محمدرضا حسین‌زاده را به سمت سرپرست بانک ملی ایران منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالناصر همتی، پیش از این مدیرعامل بانک ملی ایران و رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها بود وی در کارنامه‌ی خود سال‌ها ریاست بر مسند ریاست کل بیمه‌ی مرکزی را هم دارد. همچنانکه از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۵ در سه دوره به عنوان رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و رئیس شورای عالی بیمه حضور داشت.

محمدرضا حسین زاده نیز که اکنون به سرپرستی بانک ملی ایران منصوب شده،‌ از سال ۱۳۸۶ در هیئت مدیره‌ بانک ملی حضور داشته است.

وی همچنین پیش از حضور در هیئت مدیره‌ بانک ملی رئیس اداره سازمان و روش های این بانک بوده است و ریاست بر اداره امور شعب بانک ملی در استان های اردبیل و گیلان، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های این دو استان و دبیر کمیسیون فنی سازمان و روش های بانک های کشور را نیز در کارنامه خود دارد

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو