رفتن «سرافراز» از صداوسیما قطعی شد 
چاپ 

رفتن «سرافراز» از صداوسیما قطعی شد

sarrیک سایت خبری ادعا کرد: ماه بعد از انتصاب محمد سرافراز به ریاست سازمان صداوسیما، خبرها حکایت از برکناری وی و انتصاب علی عسگری به عنوان رئیس جدید این سازمان دارد.

سرافراز که آبان ۹۳ به عنوان جانشین ضرغامی در سازمان صداوسیما منصوب شد، در دوران کوتاه ریاست خود بر این سازمان با چالش‌ها و دردسرهای متعددی مواجه بود. بزرگترین چالش او در دوره ریاست این سازمان، بحران مالی فزاینده‌ای بود که در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی شدت گرفته بود.

علی عسگری، گزینه احتمالی ریاست صداوسیما

انتصاب‌های پرحاشیه سرافراز در این ۱۸ ماه بسیاری از ناظران را حیرت‌زده کرد، بویژه آنکه او در بدو ریاست خود بلافاصله تمام همتایان سابق خود را برکنار یا به حاشیه برد.

«چابک‌سازی» مهمترین شعار وی برای کوچک کردن سازمان عریض و طویل صداوسیما بود اما به گفته صاحبنظران، او به دلایل مختلفی در اجرای مهمترین شعارش در ۱۸ ماه گذشته موفقیتی کسب نکرد.

در ماه‌های اخیر بحران بودجه، حرف و حدیث‌ها بر سر خروج بازرس جنجالی وی به خارج از کشور، درگیر شدن با برخی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و درگیری‌های بیهوده با دولت، سرافراز را چنان تحت فشار گذاشته و او را به حاشیه برد که به گفته کارشناسان، صداوسیما بحرانی‌ترین روزهای عمر خود را در سه دهه گذشته سپری می‌کند.

بر اساس این گزارش، «پایش» در ادامه مدعی شده که رفتن سرافراز از صداوسیما قطعی است و دلیل این امر را تشدید بیماری او عنوان کرده و نوشته است: اکنون با قطعی شدن تغییر سرافراز، خبرها حکایت از انتصاب دکتر علی عسگری به سمت ریاست بزرگترین رسانه کشور دارد. گفته می‌شود حکم انتصاب علی عسگری بزودی اعلام خواهد شد.

وی پیش از این معاون فنی سازمان صداوسیما و استاد دانشکده این سازمان بود اما با آمدن سرافراز، وی همانند دیگر معاونین سازمان از سمت خود برکنار شد.

گفته می‌شود قرار است سرافراز با اعلام تشدید بیماری دیسک کمر خود از سمت ریاست سازمان کناره‌گیری کند. منبع: ایسنا

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو