حقوق‌های چند ده میلیونی مدیران بیمه مرکزی/ آیا مدیران متخلف برکنار می‌شوند؟ 
چاپ 

حقوق‌های چند ده میلیونی مدیران بیمه مرکزی/ آیا مدیران متخلف برکنار می‌شوند؟

وزیر اقتصاد به فیش‌های حقوقی چند ده میلیون تومانی مدیران ارشد بیمه مرکزی واکنش نشان داد و دستور پیگیری سه گانه این موضوع را صادر کرد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد: علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، در پی اطلاع از فیش‌های حقوقی چند ده میلیون تومانی مدیران ارشد بیمه مرکزی، اخیرا دستور رسیدگی به این موضوع و ارائه یک گزارش جامع را صادر کرده است.

این دستور خطاب به معاونت امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد، رئیس کل بیمه مرکزی ایران و دفتر بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی صادر شده و براساس این دستور، قرار است این گزارش در هفته جاری به وزیر اقتصاد ارائه شود.

در دستور طیب نیا برای پیگیری و رسیدگی به این موضوع، بر بررسی اعداد و ارقام مندرج در فیش‌های حقوقی این افراد تاکید شده است. وزیر اقتصاد همچنین خواستار ارائه توضیحات قانع کننده در صدور فیش‌ها و دریافت حقوق‌های چند ده میلیونی توسط این افراد شده است.

به گزارش مهر، فیش‌های حقوقی برخی از اعضای هیات عامل و معاونان بیمه مرکزی با نام آنها بر روی برخی از سایت‌ها و رسانه های خبری منتشر شده است.

مشاهده فیش‌های حقوقی این مدیران نشان می دهد که سه مدیر ارشد بیمه مرکزی ۱۸۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند و حقوق تنها یک نفر ۸۷ میلیون تومان بوده است.

وام ضروری بالای ۴۰۰ میلیون تومانی، وام خودروی مدیران، اضافه کاری ۴ میلیون تومانی، اضافه کاری فوق العاده ۳۳ میلیون تومانی و برخی ارقام دیگر نیز در این فیش‌ها درج شده است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو