Logo of a company

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اعلام كرد/برگزاری دوره آموزشی برای ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان واحدهای صنعتی

معاون وزیر صنعت , معدن و تجارت از برگزاری دوره آموزشی برای ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان و مدیران واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی کشور در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش  یمیننیوز از روابط عمومی وبين الملل , مهندس علی یزدانی در جلسه کارگروه ایجاد رونق در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنعتی و معدنی و طرح‌های نیمه‌تمام استان اردبیل گفت: امسال در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی ,سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی  ایران برای  ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان ومدیران واحدهای صنعتی علاوه بر برنامه های آموزشی سالیانه  , دوره های آموزشی برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی سازمان در سال اقتصاد مقاومتی شناسایی واحدهای صنعتی مشکل دار و رفع مشکلات آنان و همچنین آموزش پرسنل واحدهای صنعتی در زمینه های کارآفرینی , بازار یابی و دانش فنی  خواهد بود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به صدور ۸۷ هزارو ۶۵۹ پروانه بهره برداری در سطح کشور اشاره کرد و افزود : از این تعداد پروانه بهره برداری حدود ۳۷ هزار و ۱۲۰ فقره برای واحدهای صنعتی  و تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی صادر شده است .

مهندس یزدانی به تشکیل کارگروه ایجاد رونق در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنعتی و معدنی و طرح‌های نیمه‌تمام در سطح استانها اشاره کرده و افزود: این کارگروه با شناسایی واحدهای صنعتی داراي بازار فروش که در تولید با مشکل روبه رو هستند، در جهت راه اندازی مجدد آنان اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: امسال برای حمایت از واحدهای راکد و دارای ظرفیت تولید کالاهای رقابت پذیر و طرح های نیمه فعال صنعتی، تسهیلات ۱۶ هزار میلیارد ریالی درنظر گرفته شده که با تحقق این امر  برای  ۱۸۴ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در ادامه به همگرایی و همراهی تمامی دستگاهها در سال جدید اشاره کرد و گفت: تغییر نگرش در بانکها , سازمانهای امور مالیاتی و تامین اجتماعی نسبت به  بخش صنعت زمینه را جهت  پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی فراهم خواهد کرد.