Logo of a company

ر یيس کل سازمان امور مالياتي/مهم ترين اقدام سازمان امور مالياتي در سال جاري افزايش رضايت مردم مي باشد

رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور در ديدار سر زده از اداره کل امور مالياتي غرب تهران با اشاره به نام گذاري سال جديد به عنوان سال “اقصاد مقاومتي اقدام و عمل”، مهم ترين اقدام سازمان را افزايش رضايت مردم دانست.

به گزارش یمین نیوز از  رسانه مالياتي ايران، سيد کامل تقوي نژاد، رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور در اين ديدار چند ساعته ضمن بازديد از بخش هاي مختلف اداره کل امور مالياتي غرب تهران واقع در خيابان ستارخان با بيان اين مطلب افزود: قصد اصلي ما اجراي اهداف سازماني است. اين امر در سايه خوشنامي سازمان و رفتار احترام آميز نسبت به موديان و مردم به دست مي آيد.

وي در ادامه گفت: اگر توقع ما از مردم تمکين از قوانين است جهت نيل به اين هدف بايد امکانات و تسهيلات لازم همچون ساختمان هاي مناسب اداري و خدمات رفاهي متناسب با شان ارباب رجوع در همه ادارات تهيه گردد. همچنين در خصوص تسهيل فرآيندهاي اداري اقداماتي صورت پذيرد تا بخش هايي از فعاليت ها به خود مردم واگذار شود.

معاون وزير امور اقتصادي و دارايي که در اين بازديد در صحبت با موديان مالياتي از نزديک در جريان مشکلات آنان قرار گرفت، در پايان سخنان خود جهت سهولت در انجام امور مالياتي موديان منطقه ۲۲ تهران دستور استقرار حوزه مالياتي در شهرک راه آهن را صادر نمود.

شايان ذکر است که با استقرار اداره مالياتي در منطقه ۲۲ ، موديان مالياتي اين منطقه تمامي امور مالياتي خود را در اداره مربوطه انجام داده و ديگر نيازي به مراجعه به اداره مالياتي واقع در خيابان ستارخان را نخواهند داشت.