Logo of a company

اعلام اسامی برندگان اولین مرحله جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران تا ۳ روز آینده

اولین مرحله قرعه‌کشی جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این قرعه‌کشی از بین ۲۹ میلیون کارت واجد شرایط، ۷۵۰ نفر به عنوان برنده اعلام می‌شوند که برندگان قرعه‌کشی در روز اول اردیبهشت ماه از طریق سایت بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جوایز اولین مرحله از قرعه‌کشی خودپردازهای بانک ملی ایران، ۵۰۰ فقره نیم‌ سکه بهار آزادی، ۱۰۰ کمک هزینه ۰۰۰ر۰۰۰ر۳ ریالی به مدت ۶ ماه و ۱۵۰ کمک هزینه ۰۰۰ر۰۰۰ر۲ ریالی به مدت ۶ ماه است که به برندگان تعلق می‌گیرد.

اولین جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در سال گذشته و با هدف تقدیر از استفاده‌کنندگان دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی ایران آغاز شد. مرحله دوم این جشنواره تا ۱۲ خرداد ماه سال جاری ادامه دارد و اسامی برندگان آن همزمان با ولادت امام حسن(ع)، براساس قرعه‌کشی اعلام خواهد شد. قرعه‌کشی نهایی نیز با جوایز ارزنده در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

تمامی دارندگان کارت‌های بانک ملی ایران و کارت‌های شتاب در صورت استفاده از خودپردازهای این بانک در طول دوره جشنواره براساس جدول امتیازبندی اعلام شده در هر دوره مشمول امتیاز گردیده و براساس آن رتبه‌بندی خواهند شد. دارندگان کارت‌های الکترونیک می‌توانند برای اطلاع از امتیاز خود در جشنواره به سایت بانک ملی ایران یا خودپردازهای این بانک مراجعه نمایند.

امتیاز مشتریان در پایان مرحله اول، صفر نشده بلکه این امتیازات به دوره‌های بعد منتقل خواهد شد تا مشتریان شانس بیشتری برای برنده شدن در مرحله بعدی داشته باشند.