فرمانده نیروی زمینی ارتش/داعش اسفندماه وارد کشور شد اما شناسایی شان کردیم / 2 نفر که جلیقه انتحاری داشتند را از بین بردیم 
چاپ 

فرمانده نیروی زمینی ارتش/داعش اسفندماه وارد کشور شد اما شناسایی شان کردیم / ۲ نفر که جلیقه انتحاری داشتند را از بین بردیم

zaminnبحث خرید تانک T-90 در دستور کار است و هرچند امریکایی‌ها در این باره یاوه گویی می‌کنند اما حرفهای آنها برای ما اهمیتی ندارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص تانک جدید «کرار» گفت: این تانک تا این ماه یا ماه آینده رونمایی شده و در دو نیروی زمینی ارتش و سپاه استفاده می‌شود.

به گزارش «انتخاب»، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری گفت: برخی از کشورهای منطقه می‌خواهند تهدید گروهکهای تروریستی به مرزهای ما برسد اما تهدیدی نداریم.

پوردستان اضافه کرد: اسفند ماه یک گروه داعش وارد کشور شد که با آنها مقابله کردیم و ۲ نفر که با جلیقه انتحاری آمده بودند را ازبین بردیم.

وی درخصوص حضور نیروهای ارتش در سوریه نیز گفت: نزاجا حضور مستشاری در سوریه دارد. ما داعش را در حدی نمی‌بینیم که یگان اعزام کنیم اما وظیفه خودمان میدانیم این تهدید را تمام قد شناسایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور نزاجا بعنوان یک یگان در سوریه سندیت ندارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما توان بالگردی خود را افزایش دادیم و گردانهای واکنش سریع تشکیل شده اند و در حوزه مهمات پرتابی و هوشمند نیز ۱۰۰درصد تولیدات بومی داریم.

پوردستان درخصوص تانک جدید «کرار» نیز گفت: این تانک تا این ماه یا ماه آینده رونمایی شده و در دو نیروی زمینی ارتش و سپاه استفاده می‌شود.

 

وی افزود: بحث خرید تانک T-90 در دستور کار است و هرچند امریکایی‌ها در این باره یاوه گویی می‌کنند اما حرفهای آنها برای ما اهمیتی ندارد

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو