افزایش قیمت لوازم خانگی نداریم 
چاپ 

افزایش قیمت لوازم خانگی نداریم

lavazemmرئیس اتحادیه لوازم خانگی تصریح کرد : با رفع مشکلات ناشی تحریم دلیلی برای افزایش قیمت وجود ندارد و گران کردن این کالا ، خودزنی است.

محمد طحان پور در مصاحبه با صدا و سیما با اشاره به اینکه تاکنون افزایش قیمت در لوازم خانگی نداشتیم ، افزود: نبود امکان باز کردن LC ، برقرار نکردن ارتباط مستقیم با نمایندگی ها برای خرید کالا یا مواد اولیه ، حضور دلالان و مشکلات انتقال کالا به کشور سبب گرانی کالا در سال های گذشته بود که هم اکنون این مشکلات برطرف شده است.

وی تثبیت قیمت لوازم خانگی را به معنای ارزانی دانست و تصریح کرد: امسال حقوق و دستمزدها ۱۴ درصد بالا رفته است که تأثیر این افزایش در قیمت لوازم خانگی فقط ۱ تا ۲ درصد خواهد بود.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به افزایش سالانه ۱۲ تا ۲۰ درصدی لوازم خانگی ادامه داد: در حال حاضر دلیلی برای گران شدن لوازم خانگی وجود ندارد.

طحان پور با بیان اینکه در سال های گذشته فروشندگان لوازم خانگی از بهمن ماه لوازم خانگی را خریداری و پس از افزایش قیمت در فروردین عرضه می کردند ، گفت: هم اکنون این روند تغییر یافته و شرکت ها کالاهای تولیدی خود را به صورت اعتباری و به قیمت سال گذشته می فروشند و مردم نیز به اندازه نیاز خریداری می کنند.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو