متخلفان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت می شوند 
چاپ 

متخلفان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت می شوند

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد که متخلفان در چهارشنبه سوری با دستور مقام قضایی تا پایان تعطیلات بازداشت خواهند بود.

 

سردار حسین اشتری در حاشیه یازدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا که صبح امروز در مقر مرکزی نیروی انتظامی برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌ها و اقدامات پلیس در ایام نوروز گفت: قرارگاه نوروزی امام علی (ع) در نیروی انتظامی تشکیل شده و هفت قرارگاه فرعی به عنوان زیرمجموعه آن فعالیت می‌کنند که قرارگاه مبارزه با سرقت، یکی از این قرارگاه‌هاست.

او با بیان اینکه پلیس برای تعطیلات و همچنین چند روز بعد و قبل از تعطیلات برنامه‌ریزی کرده، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، خدمات خوبی به شهروندان ارائه داده و امنیت آنان را برقرار کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی به شب چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: پلیس نیز برای این شب برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و از خانواده‌ها می‌خواهیم که فرزندان خود را کنترل کنند.

او با بیان اینکه افرادی که اقدام به تهیه و تولید و توزیع موادمحترقه آسیب‌زا کنند، طبق قانون با آنان برخورد می‌شود، گفت: از شهروندان نیز می‌خواهیم این موارد را به پلیس اطلاع دهند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه آرامش مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی اجازه نقض آن را نخواهد داد، گفت: طبق قانون و با دستور مقام قضایی پلیس اجازه تخلف به متخلفان را نخواهد داد و با آن برخورد خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوال خبرنگار درباره مجازات افراد متخلف در شب چهارشنبه آخر سال نیز گفت: کسانی که در این شب مرتکب تخلف شوند، پلیس طبق قانون با آنان برخورد کرده و تا پایان تعطیلات نوروزی در خدمت آنان خواهیم بود.

او گفت: خودروهایی که اقدام به ایجاد مزاحمت کنند نیز تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهند شد.

سردار اشتری در پاسخ به سوالی درباره افرادی که اقدام به بستن خیابان‌های فرعی و ایجاد ترافیک در این شب می‌کنند نیز گفت: پلیس به هیچ عنوان اجازه اقدامات خلاف قانون را نمی‌دهد و بستن خیابان‌ها و سلب آسایش مردم از مواردیست که ممنوع بوده و پلیس طبق قانون با آن برخورد خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آسیب‌ها و خسارات به جا مانده از اقدامات هنجارشکن در شب چهارشنبه آخر سال نیز گفت: متاسفانه برخی با اقدامات مخاطره‌آمیز و هنجارشکنانه در این شب، خسارات جبران‌ناپذیری به خود و حتی به دیگران وارد می‌کنند و اولویت پلیس تامین امنیت مردم است.

اشتری با اشاره به برگزاری همایش سراسری پلیس راهور گفت: در این همایش برنامه‌های سال آینده را مرور کرده و ان‌شاءالله همکاران با آمادگی کافی در خدمت مردم باشند.

سردار اشتری درباره تامین امنیت شهروندان در سفرهای نوروزی گفت: در ایام نوروزی ما با دو شهر مسافرفرست و مسافرپذیر روبرو هستیم که برای هر دو شهر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و ما آمادگی‌های لازم را در این خصوص داریم. البته رویکرد ما در این خصوص پیشگیرانه است و در شهرهایی که مسافرفرست هستند، همکاران ما در محلات حضور پررنگ‌تری خواهند داشت و از شهروندان خواستیم با پلیس همکاری کرده و موارد مشکوک را به سامانه ۱۱۰ گزارش دهند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو