هشدار جدید به دانشجویان/مهر ابطال وزارت‌علوم بر رشته‌های غیرقانونی دانشگاه آزاد؛ ریسک میلیونی دانشجویان 
چاپ 

هشدار جدید به دانشجویان/مهر ابطال وزارت‌علوم بر رشته‌های غیرقانونی دانشگاه آزاد؛ ریسک میلیونی دانشجویان

azadوزارت علوم ضمن تاکید دوباره بر غیرقانونی بودن رشته‌های بدون مجوز دانشگاه آزاد، استفاده از مدارک این دانشگاه در موسسات آموزش عالی و دانشگاهها را مشروط به تائید دفتر گسترش آموزش عالی کرد.

مجتبی شریعتی‌نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم ۹ دی‌ماه امسال طی نامه‌ای به امید معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تأکید کرد که دانشگاه آزاد طی سال‌های اخیر بدون اخذ مجوز از شورای گسترش آموزش عالی در بسیاری از رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا اقدام به پذیرش دانشجو کرده است.

در ادامه این نامه تأکید شده است که تنها مدارک فراغت از تحصیل آن دسته از دانش‌آموختگانی که رشته تحصیلی آنها دارای مجوز از شورای گسترش آموزش عالی است، مورد تأیید بوده و قابل ارزیابی است.

 

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000478/nf00478025-2.jpg

امید معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم نیز طی نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، مؤسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری تأکید کرد که برای تمام دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی، صرفاً مدارک مربوط به کد ـ رشته محل‌های دارای مجوز از شورای گسترش آموزش عالی قابل قبول است و کد ـ رشته محل‌های مجاز برای تمام مقاطع تحصیلی و تمام دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی در سایت معاونت آموزشی وزارت ارائه شده است.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000478/nf00478025-1.jpg

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو