عرضه شیرینی شب عید بدون افزایش قیمت 
چاپ 

عرضه شیرینی شب عید بدون افزایش قیمت

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی: شیرینی های خشک ویژه شب عید به میزان کافی آماده است و بدون افزایش قیمت عرضه خواهد شد.

علی بهرمند رئیس اتحادیه دارندگان قنادی ، شیرینی فروشی و کافه قنادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰ هزار نفر در صنف شیرینی پزی تهران افزود: شیرینی پزان برای تامین نیاز بازار در بخش شیرینی ماندگار وخشک شب عید به اندازه کافی تولید کرده اند.

وی با اشاره به ثابت ماندن نرخ شیرینی های پرمصرف شب عید از بهمن سال ۹۳ تا کنون تصریح کرد: قیمت مصوب برای شیرینی زبان و پاپیون ۱۲ هزار و ۵۰۰ ،شیرینی تر ۱۵هزار تومان، شیرینی برنجی ۱۲ هزارو ۵۰۰و کیک یزدی ۹ هزار تومان در هر کیلوگرم است.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی ، شیرینی فروش و کافه قنادی با اشاره به فعالت هزار و ۱۲۰ واحد پروانه دار و ۲۵۰ واحد در حال دریافت پروانه کسب برای عرضه شیرینی ادامه داد : همه واحدهای پروانه دار از سوی اتحادیه و وزارت بهداشت تاییدیه کسب دریافت کرده اند اما با رسیدن به روزهای پایان سال برای جلوگیری از بروز تخلف ؛ نظارت و بازرسی اتحادیه با قوت بیشتری انجام خواهد شد.

بهرمند گفت:‌ ۳۰ هزار واحد صنفی قنادی در کشور فعالت می کنند که مردم در صورت مشاهده تخلف در خصوص گران فروشی یا عرضه شیرینی بدون کیفیت می توانند به اتحادیه اعلام کنند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو