Logo of a company

مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری از اولویت های اصلی دولت است

علی طیب نیا در همایش مبارزه با پولشویی با اشاره به تاثیر مبارزه با فساد بر رشد اقتصادی و افزایش سرمایه اجتماعی کشورها ، ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد را یکی از دو اولویت مهم دولت برشمرد.

به گزارش یمین  نیوز از (شادا) ، دکتر طیب نیا که در جمع قضات و مدیران قوه قضاییه و همچنین مدیران نظام بانکی کشور سخن می گفت، با اشاره به اولویت نخست اقتصادی دولت مبنی بر افزایش توان ثروت آفرینی در اقتصاد گفت: دولت تدبیر و امید همزمان دو اولویت و راهبرد مهم و اساسی را به منظور پیشبرد و ارتقاء جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی پیگیری می کند.

وی اولویت نخست را دستیابی به رشد اقتصادی مستمر و پایدار دانست و در این خصوص گفت: بدون دستیابی به رشد اقتصادی مستمر و پایدار زمینه برای ایجاد شغل برای میلیونها جوان جویای شغل فراهم نمی شود و مبارزه با فقر و بیکاری نیز میسر نخواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اولویت مهم و بسیار حیاتی دیگر دولت را که مورد تاکیدات مقام معظم رهبری نیز بوده است، مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری و مالی برشمرد و در این خصوص گفت: شرط لازم برای دستیابی به رشد مستمر و پایدار اقتصادی ، ایجاد محیط سالم و خالی از فساد برای فعالان اقصادی است .

گفتنی است، در این نشست عباس جعفری دولت آبادی، دادستان عمومی تهران از افتتاح دادسرای پولی و بانکی که ویژه رسیدگی به پرونده های تخلفات و جرایم حوزه بانکی و پولی کشور است خبر داد.