جلوگیری از کلاهبرداری به هنگام خرید خودرو با پیشرفته ترین متدهای فناورانه 
چاپ 

جلوگیری از کلاهبرداری به هنگام خرید خودرو با پیشرفته ترین متدهای فناورانه

 

در آستانه نوروز ۹۵ براحتی می توانید با کمک گروه همراه مکانیک از قیمت خودروی دست دوم مدنظر خود باخبر شده و نسبت به سفارش خودروی مورد نظرتان اقدام کنید.

به گزارش یمین نیوز، کارشناسی خودرو و تشخیص عیوب فنی و بدنه خودرو، از دغدغه های مردم در زمان خرید و فروش خودرو، بویژه خودروهای دست دوم است، اینکه چه خودرویی را بخریم یا چگونه از سلامت بدنه و فنی خودروی مورد نظرمان باخبر شویم، پیمایش واقعی خودرو چه میزان بوده و در نهایت، چگونه از ارزش دقیق خودرو باخبر شویم، نکات بسیار مهمی است که البته، راه حل تمام این موارد، از سوی گروه فناوری همراه مکانیک ارائه شده است.

“همراه مکانیک” ضمن ارائه پیشرفته ترین متدهای فناورانه در حوزه خرید و فروش و کارشناسی خودرو، خدماتی مانند نقد و بررسی و محاسبه قیمت خودروهای دست دوم را نیز ارائه می دهد که این مهم، راهنمای خوبی برای کلیه خریدارانی است که آگاهی و تخصص لازم را در زمینه کارشناسی خودرو ندارند.

در این راستا، متخصصان همراه مکانیک با ارائه خدمات کارشناسی خودرو و قیمت گذاری دقیق خودروهای دست دوم، ضمن ارائه خدمات مناسب به مردم و کاستن از دغدغه های آنان، زمینه مناسبی را برای کاهش کلاهبرداری ها و سودجویی های دلالان در این حوزه و از سوی دیگر برقراری آرامش، اعتماد، نظم اجتماعی و کاهش سفرهای زائد درون شهری برای خرید و فروش خودرو، فراهم می کنند.

این گروه حتی این امکان را به مشتریان خود می دهند که بدون اینکه زمانی را صرف یافتن و کارشناسی خودروی مورد نظر خود کنند، با عقد قرارداد خرید سفارشی خودرو، این کار را به خود این گروه بسپارند تا در کمترین زمان، خودرویی کارشناسی شده و مطمئن، در محدوده قیمت کارشناسی برای آنها یافته شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه به سایت همراه مکانیک به آدرس اینترنتی: www.hamrah-mechanic.com مراجعه کنید.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو