آغاز آتش بس در سوریه از نیمه شب شنبه 
چاپ 

آغاز آتش بس در سوریه از نیمه شب شنبه

 

نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه در تماس تلفنی با معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان اعلام کرد که در پی توافق اخیر نشست مونیخ، آتش بس از نیمه شب شنبه در سوریه آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، استفان دی میستورا نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان اظهار داشت که در پی توافق اخیر نشست مونیخ، آتش بس از نیمه شب شنبه در سوریه آغاز می شود.

وی با اشاره به نقش سازنده ایران در روند مبارزه با تروریسم و کمک به برقراری آتش بس و روند سیاسی افزود: همه کشورهای حامی سوریه که در نشست اخیر مونیخ حضور داشتند، نقش مهمی در کمک به پایداری آتش بس در این کشور دارند.

امیرعبداللهیان با تبیین تلاش های مثبت سازمان ملل و دی میستورا اظهار داشت: برقراری آتش بس و ارسال کمک های انساندوستانه به همه مناطق به جز مناطقی که حضور تروریست ها در آن روشن است، همواره مورد تاکید ایران بوده است.

وی افزود: برای رسیدن به آتش بس پایدار باید روابط و نسبت گروههای مسلح با تروریست ها به روشنی مشخص شود و خط قرمز جمهوری اسلامی ایران و سازمان ملل ملحوظ شود و نهایتا تروریست ها در سایه آتش بس خود را بیش از پیش تسلیح نکنند و با تغییر چهره، روند سیاسی و گفتگوها را مختل سازند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو