جانشین فرمانده ناجا اعلام کرد/۲۵۰ هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات را تامین می‌کنند 
چاپ 

جانشین فرمانده ناجا اعلام کرد/۲۵۰ هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات را تامین می‌کنند

جانشین فرمانده ناجا گفت: ۲۵۰ هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات در هفتم اسفندماه را تامین می کنند.

به گزارش مهر، سردار اسکندر مومنی صبح سه شنبه با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز با اعلام این خبر، اظهار کرد: ۲۵۰ هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات در هفتم اسفندماه را تامین می کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نیروهای پلیس در وضعیت آماده باش قرار دارند، از به کارگیری ۱۸ فروند بالگرد و ۸ فروند هواپیما برای امنیت و آرامش مردم در پای صندوق های خبر داد و گفت: امید داریم که مردم بار دیگر خالق حماسه باشکوهی خواهند شد.

سردار مومنی با تاکید بر اینکه تهمیدات لازم در خصوص تامین امنیت انتخابات از نقاط صفر مرزی تا شهرهای کشور اندیشیده شده است، افزود: نیروهای ناجا با آماده باش کامل زمینه حضور مردم در انتخابات را فراهم می کنند و همانند سال های گذشته با مخلان امنیت و قانون شکنان که قصد خدشه به انتخابات را دارند برخورد خواهند کرد.

طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفندماه آغاز می شود

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به حضور حداکثری و باشکوه مردم در روز ۲۲ بهمن گفت: مردم با حضور خود پای صندوق های رای حماسه روز ۲۲ بهمن را تکرار می کنند و حمایت خود را از اسلام و انقلاب به منصه ظهور می رسانند.

سردار مومنی تاکید کرد: ملت شریف ایران اسلامی همیشه شرایط کشور را درک کرده و برای پشتیبانی از نظام انقلاب از جان مایه می گذارند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به اجرای طرح نوروزی پلیس در کشور اشاره کرد و گفت: این طرح از ۲۵ اسفندماه آغاز می شود.

جانشین فرمانده ناجا اجرای طرح نوروزی پلیس را برای حفظ امنیت در جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: بسیاری از خانواده های ایرانی در ایام نوروز مسافرت می روند و همین مسئله باعث شده است که نیروهای پلیس با همه توان برای تامین امنیت در شهرها و جاده تلاش کنند.

شاخص های امنیتی در البرز ارتقا یافته است

سردار مومنی در ادامه در خصوص امنیت چهارشنبه اخر سال با تاکید بر اینکه مشکل خاصی وجود ندارد گفت: در این زمینه پلیس در حوزه امنیتی، اجتماعی و اطلاع رسانی طرح هایی را اجرا می کند.

وی با تاکید بر اینکه طی سال های اخیر مشارکت مردم آمار وقوع حوادث چهارشنبه سوری را به میزان قابل توجهی کاهش داده است، گفت: اطلاع رسانی رسانه ها در افزایش آگاهی مردم برای کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال از اهمیت غیرقابل انکاری برخوردار است.

سردار مومنی تاکید کرد: پلیس با کسانی که سعی دارند امنیت را در آخرین چهارشنبه سال بر هم بزنند برخورد می کند.

جانشین فرمانده ناجا در پایان با تاکید بر اینکه شاخص های امنیتی در استان البرز ارتقا یافته است، گفت: اجرای طرح های مختلف توسط پلیس البرز باعث ارتقای شاخص های امنیتی در این استان شده و وضعیت امنیتی در شرایط قابل قبولی قرار دارد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو