آیت الله جنتی/دشمن از مردم انقلابی ایران می‌ترسد 
چاپ 

آیت الله جنتی/دشمن از مردم انقلابی ایران می‌ترسد

دبیر شورای نگهبان گفت: دشمن از مردم انقلابی ایران می ترسد و همین حضور انقلابی و در صحنه بودن مردم سبب شده تا دشمن جرأت تعدی به کشور را نداشته باشد.

به گزارش مهر، آیت الله احمد جنتی عصر سه شنبه در جمع مردم شهرستان قرچک با اشاره به نقش مردم این خطه در دفاع از ارزش های اسلامی اظهار داشت: مردم این منطقه همواره در صحنه های مختلف حضور داشته و تقدیم شهدای شما و حضور در این صحنه را به اثبات می رساند.

دبیر شورای نگهبان افزود: مردم شهرستان قرچک امروز نیز همان شور سال ۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی را دارند.

وی ادامه داد: همین مردم نیز با همان شور انقلابی در جنگ هشت ساله حاضر شده و مشت بر دهان آمریکا کوبیدند و همواره در صحنه های مختلف دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند.

آیت الله جنتی تأکید کرد: همین شور انقلابی سبب حضور در جبهه سوریه شد و رزمندگان شهادت طلبانه در میدان نبرد با دشمن حاضر می شوند.

وی یادآور شد: دشمن از مردم انقلابی ایران می ترسد و همین حضور انقلابی و در صحنه بودن مردم سبب شده تا دشمن جرأت تعدی به کشور را نداشته باشد.

آیت الله جنتی با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد

آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان همچنین عصر سه شنبه پس از ورود به شهرستان ورامین در گلزار شهدای حسین رضای این شهرستان حاضر شد.

دبیر شورای نگهبان با حضور بر سر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شهرستان ورامین از ایستادگی مردم دیار ۱۵ خرداد در حفظ ارزش های انقلاب تجلیل کرد.

وی در این مراسم با نثار فاتحه به روان پاک شهدای شهرستان ورامین درود فرستاد و بر ادامه یافتن راه شهیدان دیار ۱۵ خرداد تأکید کرد.

جمعی از مسئولان شهرستانی و امامان جمعه جنوبشرق استان تهران، آیت الله جنتی را در مراسم تجدید میثاق با شهدای شهرستان ورامین همراهی می کردند.

منطقه ورامین بیش از هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

آیت الله جنتی/دشمن از مردم انقلابی ایران می‌ترسد

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو