فرشهای خود را به قالیشویی مجاز تحویل دهید 
چاپ 

فرشهای خود را به قالیشویی مجاز تحویل دهید

برای انتخاب قالیشویی گول کارتهای تبلیغاتی را نخورید، واحدهای مجاز را از ۱۱۸ و روزنامه همشهری انتخاب کنید.

حمید محمدی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه در شهر تهران ۳۰۰ تا ۳۴۰ قالیشویی  مجاز و شناسنامه دار و جود دارد افزود: سال گذشته ۱۰۰ مورد تخلف از قالیشویی ها از سوی مردم گزارش شده و ۲۰  دفتر غیرمجاز نیز پلمپ شده است.

وی با بیان اینکه برای انتخاب قالیشویی مجاز به طور حتم از اتحادیه قالیشویی استعلام بگیرد گفت: قبل ازتحویل قالی به افرادی که برای  انتقال آن به منازل مراجعه می کنند با شماره تلفنی که جهت شستشوی فرش تماس گرفته اید دوباره تماس گرفته و  درخصوص افراد مراجعه کننده نیز استعلام بگیرید.

محمدی با بیان اینکه امسال  ۱۴ درصد قیمت قالیشویی افزایش داشته است ادامه داد: فرش ماشینی درجه ۱ متری  ۴ هزارتومان ،دست بافت بین ۶ هزار۹۰۰  تا ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان برای هر متر تعیین شده است و قیمت شستشوی فرش های عتیقه و گل ابریشم نیز به صورت توافقی بین مشتری و قالیشویی محاسبه می شود.

رئیس اتحادیه قالیشویی گفت: مردم می توانند پس از دریافت فرش وخدمات ارائه شده درصورت مشاهده گران فروشی، سرقت ویا پارگی فرش به اتحادیه قالیشویی مراجعه وشکایت خود را مطرح کنند تا پس از صدور نظر کارشناس با قالیشویی متخلف برخورد قانونی شود.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو