Logo of a company

رئیس اتحادیه املاک تهران / انبوه سازان فروش ویژه داخل کشور خواهند داشت

 

عقبایی گفت : در سومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات  که از چهارم تا هفتم اسفند ماه امسال برگزار می شود  در غرفه مربوط به اتحادیه حضوریافته و آمادگی کامل به پاسخگویی کلیه سوالات و ابهامات علاقه مندان  و دست اندرکاران و مشاوران املاک در سراسر کشور می باشند.

به گزارش یمین نیوز  ،رئیس اتحادیه املاک استان تهران باا شاره به برگزاری نمایشگاه املاک و مستغلات گفت: از جانب سازندگان بزرگ داخلی املاک در نمایشگاه املاک و  مستغلات ،انبوه سازان فروش ویژه داخل کشور خواهند داشت .

سومین نمایشگاه املاک و مستغلات از چهارم تا هفتم اسفند ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور خارجی ها در نمایشگاه امسال گفت: نمایشگاه امسال با همکاری اتحادیه کشوری مشاوران املاک و مجموعه بانیان امید کار خود را آغاز خواهد کردو نمایندگانی از کشورهای ترکیه، چین، انگلیس، آفریقا، قبرس، روسیه، هند، ایتالیا، کانادا و … نیز مشارکت فعال خواهند داشت و آخرین توانمندی خود را در معرض نمایش قرار خواهد داد

.یاد اور میشود این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی۱۸ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران در سالن های۶و۷جهت بازدید پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود.