Logo of a company

تهران سفید پوش شد

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:بارش برف و باران و تگرگ در استان تهران و نیمه شمالی کشور تا چندروز آینده ادامه پیدا میکند و هوای تهران صبح چهارشنبه به کمترین درجه تا آخر هفته میرسد.

حسین نقشینه کارشناس هواشناسی ایران ، گفت: بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور ادامه دارد و هوای تهران امروز با کاهش ۱۵ درجه سانتی گراد همراه بود.

وی با اشاره به کاهش ۱۹ درجه ای هوا در شهر کرج ادامه داد: انتظار داریم بارش ها در نیمه شمالی کشور با شدت و در سایر نقاط با شدت کمتری ادامه پیدا کند.

نقشینه اظهار کرد: بیشترین شدت بارش برف  در استان های آذربایجان غربی، قزوین ، تهران، مرکزی ، گیلان و اردبیل و بر روی البرز دیده شده است.

وی در ادامه گفت: دمای شهر تهران فردا صبح به سه درجه زیر صفر خواهد رسید و در سایر استان به ۶ تا ۱۱ درجه زیر صفر هم میرسد و همچنین استان تهران صبح  چهارشنبه سردترین هوای هفته را تجربه خواهد کرد.

کارشناس هواشناسی در پایان اعلام کرد: تا روز جمعه انتظار هوای سرد را برای نیمه شمالی کشور داریم و همچنین سامانه بارشی تا فردا از تهران گذر کرده و وارد شمال کشور و مناطق ساحلی خزر خواهد شد و بارشها در شمال کشور تداوم پیدا میکند.