نامه اهالی‌رسانه‌به‌شورای‌نگهبان/ مجلس جای زمین‌خواران نیست/در تائید صلاحیت مفسدین اقتصادی تجدید نظر کنید 
چاپ 

نامه اهالی‌رسانه‌به‌شورای‌نگهبان/ مجلس جای زمین‌خواران نیست/در تائید صلاحیت مفسدین اقتصادی تجدید نظر کنید

جمعی از اهالی فرهنگ و رسانه در نامه ای خطاب به شورای نگهبان، نسبت به تایید صلاحیت برخی افراد محکوم به زمین خواری و متهمین مالی واکنش نشان دادند.

به گزارش جهان، جمعی از جوانان فعال فرهنگی و رسانه ای کشور در نامه ای خطاب به شورای نگهبان نسبت به تائید صلاحیت برخی افراد محکوم به زمین خواری و متهمین مالی واکنش نشان داده و خواستار تجدید نظر شورای نگهبان شدند. متن کامل این نامه بدین شرح است:

دبیر و اعضای محترم شورای نگهبان قانون اساسی

سلام علیکم

همواره در طول حیات انقلاب اسلامی شورای محترم نگهبان از اولین خاکریزهای پاسداری از سلامت نظام اسلامی بوده و در فرایند انتخابات اخیر نیز بار دیگر قاطعانه در برابر نفوذ افراد ناصالح به فرایند انتخابات ایستادگی کرد. اما در روزهای اخیر اخباری منتشر شده است که گویا شورای نگهبان تحت تاثیر فشارهای بیرونی، صلاحیت برخی نمایندگان دارای پرونده با اتهام مفاسد مالی و حتی یک مورد دارای حکم قطعی محکومیت به زمین خواری را تایید کرده است.

جایگاه مجلس شورای اسلامی برای شما نیاز به یادآوری ندارد اما لازم می دانیم به خاطرتان بیاوریم کسی که به فساد و باج خواهی و زدوبند عادت کرده باشد، رای هم خواهد خرید و فرایند انتخابات را نیز آلوده خواهد کرد.

ما علاقمندان نظام و انقلاب از شما قویا می خواهیم در دفاع از حق الناس و دورنگهداشتن خانه ملت از طمع فاسدان و مفسدان، محکم و نفوذناپذیر باشید و ضمن تجدید نظر در تایید صلاحیت متهمان به فساد و مفسدان بی حیا، صاحبان نفوذ و فشار و پادرمیانی کننده به نفع مفسدان را رسوا سازید و بدانید، مفسدان باتجربه، اگر از غربال شورای نگهبان رد شوند، از غربال اعتبارنامه نیز به راحتی عبور خواهند کرد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو