نماینده ولی فقیه در استان کردستان /پیروزی انقلاب اسلامی، دین را به صورت رسمی و عملی وارد حاکمیت کرد 
چاپ 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان /پیروزی انقلاب اسلامی، دین را به صورت رسمی و عملی وارد حاکمیت کرد

ind1exنماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حمایت های ایران از مستضعفان و مظلومان بدون در نظر گرفتن منافع مادی است و تنها به دلیل دفاع از مظلومیت کشورهای مسلمان است…

به گزارش خبرنگار یمین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: در شرایط عصر حاضر که انفجار اطلاعات و تنوع اخبار وجود دارد وظیفه اصحاب رسانه بسیار خطیرتر از گذشته بود و از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر و اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از دو بعد جهانی و داخلی مورد توجه است گفت: انقلاب اسلامی هم به لحاظ نامگذاری و هم به لحاظ جهت گیری و اهداف آن، محدود به ایران نبود چرا که مباحثی از قبیل صدور انقلاب اسلامی، مستضعفان جهان، مقدمه و زمینه ظهور بودن حکومت اسلامی و بحث تغییرات و تحولات آخرالزمانی را مطرح کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی مسیر نظام جهانی را که به سمت سکولاریسم می رفت عوض کرد و دین را به صورت رسمی و عملی وارد حاکمیت کرد.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی، موضوع جدایی دین از نظام سیاسی و حکومت و مملکت داری و اداره زندگی مردم پذیرفته شده بود خاطرنشان کرد: دو قطب شرق و غرب که در آن زمان جهان را بین خود تقسیم کرده بودند موضوع سکولاریسم را در جهان ترویج می دادند و شرق رسما دین را افیون جامعه و غرب امانیست را بهترین روش زندگی می دانستند، و با آن مقابله می کردند، که انقلاب اسلامی با پیروزی خود این وضعیت حاکم بر جهان را بر هم زد و نظام دیگری بر مبنای دین طراحی کرد.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به حاکمیت تفکر و رفتار شیطانی، زندگی حیوانی و مادی و انسان محوری در جهان پیش از انقلاب اسلامی تاکید کرد: ایران با انقلاب اسلامی در جهان ثابت کرد که دین قدرت حاکمیت دارد و می تواند با ورود به صحنه سیاست مشکلات مردم را حل کند.

وی با بیان این که ایران اسلامی، تاکنون خدمات ارزنده ای برای استقلال کشورهای مسلمان انجام داده است خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی ایران حتی توانست بلوک بندی شرق و غرب را از بین ببرد و از حقوق مستضعفان جهان دفاع کند که نمونه آن کشور بوسنی بود که کشوری اسلامی در قلب اروپا بود و دشمنان می خواستند آن را از بین ببرند اما ایران از آن حمایت کرد و اجازه فروپاشی این کشور مسلمان را نداد.

نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین به دفاع ایران از فلسطین اشاره کرد و گفت: حمایت های ایران از مستضعفان و مظلومان بدون در نظر گرفتن منافع مادی است و تنها به دلیل دفاع از مظلومیت کشورهای مسلمان است.

وی همچنین به مسئله سوریه اشاره و اظهار کرد: علت ورود ایران به این مسئله در درجه اول دفاع از مردم سوریه و ایستادگی در برابر زورگویی های دشمن است که می خواهند بدون توجه به خواست مردم برای این کشور تصمیم بگیرند.

آیت الله حسینی شاهرودی افزود: مسئله بعدی دفاع ایران از کشور سوریه امنیت کشور است همانطور که صهونیست ها در مصر با ساقط کردن دولت مردمی به منافع خود دست یابند در سوریه نیز چنین تصمیمی دارند و در صورت عملی شدن آن وارد خاک ایران که کردستان، اولین نقطه هجوم است می شوند.

وی دشمن اصلی ایران اسلامی را صهیونیست ها دانست و تاکید کرد: نباید اجازه داد دولت مردمی سوریه سقوط کند چرا که در این صورت تهدیدات اسرائیل کشور ما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد بنابراین باید دفاع کنیم و ایران باید امنیت را حفظ کند که امنیت این نیست که در کشور خود جنگید بلکه امنیت این است که با دشمن در مرز خودشان جنگید و اجازه ورود آنها به کشور را نداد.

نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین به جنگ عربستان با یمن اشاره کرد و گفت: دفاع ایران از یمن نیز به دلیل مظلومیت مسلمانان این منطقه است نه به دلیل شیعه بودن مردم این کشور چرا که بسیاری از مردم آن سنی مذهب هستند .

وی خاطرنشان کرد: کرد و ترک و عرب و شیعه و سنی برای دشمنان فرقی ندارد بلکه آنها با مسلمانان مشکل دارند و می خواهند در منطقه برادرکشی به راه بیاندازند.

آیت الله حسینی شاهرودی با تاکید بر ابرقدرت شدن ایران در منطقه گفت: دشمنان مسائلی در عربستان همچون جریان شیخ نمر به وجود آوردند و علاقه مند به جنگ عربستان با ایران بودند اما آمریکا به قدرت ایران اذعان کرد چرا که ایران با قدرت بازدارندگی که پیدا کرده از نظر نظامی از آمریکا قدرتمندتر شده است.

وی به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما را از وابسته و مستعمره بودن نجات داده و سبب پیشرفت در زمینه های مختلف نظامی، نانو، هسته ای و پزشکی شد در صورتیکه پیش از انقلاب،مسئولین ایران حتی قدرت تصمیم گیری در مسائل جزئی نداشتند..

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو