مدیر عامل بانک مهر ایران/ سقف تسهیلات 15 میلیون تومان است 
چاپ 

مدیر عامل بانک مهر ایران/ سقف تسهیلات ۱۵ میلیون تومان است

mehrسقف تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ۱۵ میلیون تومان است  و متقاضیان باید در بانک ما حساب داشته باشند و بر اساس گردش مالی و معدل ودیعه آنها طی مدت زمان معینی وام قرض الحسنه پرداخت می شود.

به گزارش یمین  نیوز ، سیامک دولتی مدیر عامل بانک مهر ایران در نشستی با خبرنگاران به مناسبت دهه مبارک فجر حاضر وبه سوالات خبر نگاران پاسخ داد.

وی  افزود: در مجموع در این مدت تسهیلات قرض الحسنه بانک ما ۴۹/۸ در صد نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن رشد نشان می دهد.

وی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر از ۵۲۸ شعبه در سراسر کشور برخوردار است گفت: در مسیر بهینه سازی ۸ شعبه این بانک در هم ادغام شد.

دولتی افزود: در بانک قرض الحسنه مهر ایران طرحهای مختلفی جهت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی طی تفاهم نامه های جداگانه با کمیته امداد و بهزیستی اجرا شده است .

وی از طرح رویش باور در این بانک خبر داد و گفت: در این طرح خیرینی که علاقمند هستند در مسائل مختلف نظیر ازدواج ، جهیزیه و یا درمان به نیازمندان قرض الحسنه دهند اما مبالغشان کم است می توانند با افتتاح حساب مبالغ کم خود را در بانک ودیعه بگذارند و بانک با تجمیع این مبالغ کم آنها را در اختیار نیازمندان قرار می دهد و گزارش کار آنرا به خیرین می دهد.

وی افزود: قرض الحسنه ویژه نیز از دیگر کارکردهای بانک ماست که در آن خیرینی که می خواهند به اشخاص مورد نظر خود وام قرض الحسنه دهند مبالغ خود را ودیعه گذاری می کنند و بانک با گرفتن ضمانت کارهای اداری آنرا انجام می دهد.

دولتی تصریح کرد: در اول اسفند مراسم تجلیل از خیران فعال در بانک قرض الحسنه مهر با حضور رسانه های مختلف برگزار و از این خیرین تقدیر و تشکر می شود.

وی با بیان اینکه میزان بدهی بانک قرض الحسنه مهر به بانک مرکزی صفر است و کفایت سرمایه بانک بالای سی درصد است گفت: ما به خاطر ارائه تسهیلات خود بهره نمی گیریم و فقط حداکثر ۴ درصد کارمزد دریافت می کنیم .

دولتی   در پاسخ به یمین مردوخی  سر دبیر شبکه های خبری طوفان نیوز و یمین نیوز مبنی بر اینکه میزان وا م چقدر و چگونه است گفت : سقف تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ۱۵ میلیون تومان است ومتقاضیان باید در بانک ما حساب داشته باشند و بر اساس گردش مالی و معدل ودیعه آنها طی مدت زمان معینی وام قرض الحسنه پرداخت می شود.م

 

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو