Logo of a company

پس از شکت مقابل ژاپن/خاکپور:از مردم ایران عذرخواهی می کنم

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: از مردم ایران عذرخواهی می کنم چرا که اگر باختیم به خاطر دانش کم من بود که نتوانستم به تیم منتقل کنم.

محمد خاکپور در نشست خبری پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل ژاپن افزود: خوشحالم که همه تماشاگران از دیدن بازی لذت بردند، به تیم ژاپن تبریک می گویم آنها تیم بسیار قابل احترامی هستند.

وی گفت: در مدت ۹۰ دقیقه بازی، تیم ما برتر بود، حتی تا قبل از خوردن گل اول ما تیم برتر بودیم اما بعد از تعویض اجباری مجبور شدیم تاکتیک تیم را عوض کنیم، در این مقطع از بازی، یک یا سه گل هیچ فرقی نمی کرد، ما سخت تلاش کردیم اما متأسفانه از موقعیت های خود نتوانستیم استفاده کنیم و قانون فوتبال این است تیمی که گل نزند حتماً گل می خورد.

خاکپور افزود: شب غم انگیزی است برای من، بسیار تلاش کردیم تا به این مرحله برسیم، به بازیکنانم افتخار می کنم، آنها همه توانشان را گذاشتند، مسئولیت این باخت بر عهده من است و نه بازیکنان، امیدوارم در آینده فوتبال ایران، آنها بتوانند بدرخشند.

وی با بیان اینکه بازی مقابل چین بسیار سنگین بود گفت: ژاپنی ها در سه بازی گروهی به خوبی انرژی خود را تقسیم کرده بودند، به هیچ وجه به دنبال بهانه نیستم و همه دیدند در ۹۰ دقیقه بهتر از حریف بودیم اما متأسفانه نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم.

خاکپور افزود: اگر به قبل برگردم چیزی را تغییر نمی دهم چرا که ما خوب بازی کردیم، همه تلاش کردند، مشکل ما این بود که نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم، این پایان دنیا و زندگی نیست و اولین و آخرین باخت ملی ایران هم نخواهد بود.

وی در پایان از مسئولان برگزاری مسابقات، AFC، کادر فنی و مدیریت تیم تشکر کرد.