نهمین نمایشگاه محصولات کودک و نوجوان آغاز به کار کرد 
چاپ 

نهمین نمایشگاه محصولات کودک و نوجوان آغاز به کار کرد

نمایشگاه برترین محصولات کودک و نوجوان ادر بازار مبل ایران – یافت آباد پذیرای بازدید کنندگان است.

‌رامین سمیع زاده  دبیر انجمن صنفی مبلمان در این نمایشگاه گفت: در شرایط پسابرجام ما باید به همه ابزارهای رقابتی مجهز شویم و یکی از آن ابزارها ، دریافت گواهینامه ها و استانداردهایی است که در حوزه های مختلف وجود دارد.

وی ادامه داد: در حوزه مبلمان کودکان تمام لوازم از جمله تخت خواب و اسباب بازی به خاطر حساسیت هایی که فرزندان دارند و رعایت سلامت روحی ،‌روانی و فیزیکی بچه ها باید استانداردهای لازم در این زمینه رعایت شود.

سمیع زاده با اشاره به اینکه بحث استاندارد محصولات کودکان اهمیت بیشتری از محصولات بزرگسالان دارد ، گفت: استانداردهایی که در سازمان ملی استاندار در نظر گرفته می شود استانداردهای کیفیتی ،‌طراحی و عوامل انسانی است که ما باید آنها را رعایت کنیم.

وی افزود: اگر بخواهیم در زمینه بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید با ابزارهای بین المللی حرف بزنیم و در حوزه خدمات گواهینامه های بین المللی استاندارد داشته باشیم.

سمیع زاده ادامه داد: این نمایشگاه جزء اولین نمایشگاههایی است که انجمن توانسته است از یورو ۳ گواهینامه استاندارد بگیرد.

وی درباره تولید کالاهای داخلی مطابق با علم روز دنیا اظهار داشت: ما نباید مصرف کننده صرف محصولات خارجی داشته باشیم بلکه باید در این زمینه با علم روز دنیا همراه شویم و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

دبیر انجمن صنفی مبلمان اظهار داشت: در زمینه تولیدات مبلمان خودکفا هستیم و آنچه در این حوزه کم داریم مزیتهای استانداردی است که به آن توجه نشده است.

وی خاطرنشان کرد : در حوزه مبلمان کودک به کشورهای حوزه خلیج فارس صادرات هم داریم.

نهمین نمایشگاه برترین محصولات کودک و نوجوان از امروز تا نهم بهمن در بازار مبل ایران – یافت آباد   بازار مبل شماره ۳ از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب پذیرای بازدید کنندگان است.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو