کارمزد عرضه بنزین ۴۰ درصد افزایش یافت 
چاپ 

کارمزد عرضه بنزین ۴۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران از افزایش ۴۰ درصدی کارمزد توزیع بنزین در جایگاههای سوخت در سال ٩۴ خبر داد و گفت: این میزان افزایش از ابتدای امسال بوده و به همراه همه معوقات جایگاه داران در بهمن ماه پرداخت خواهد شد.

به گزارش میزان، سید ناصر سجادی گفت: بر اساس برنامه ریزی موجود پرداخت همه معوقات کارمزد سال ٩۴ جایگاههای عرضه سوخت کشور در بهمن ماه آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران گفت : در ٩ ماه گذشته سال ٩۴ روزانه به طور متوسط ٧١ میلیون لیتر بنزین مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ٢,١ درصد رشد مصرف داشته است.

وی درباره مصرف نفت سفید در ٩ ماه امسال گفت: در مدت یادشده روزانه بیش از ٨,٧ میلیون لیتر نفت سفید در کشور عرضه شده است که نسبت به سال گذشته با توجه به افزایش گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور این میزان ٨ درصد کاهش نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: امسال تا پایان آذرماه به طور متوسط روزانه ٨٣ میلیون لیتر نفت گاز عرضه شده که نسبت به پارسال ١٩ درصد کاهش مصرف داشته ایم.

سجادی با بیان این که در ٩ ماه نخست امسال روزانه ٢۵ میلیون لیتر نفت کوره در کشور مصرف شده است، گفت: این میزان مصرف نسبت به سال گذشته بیش از ٣٧ درصد کاهش یافته است.

وی گفت: مصرف روزانه گاز مایع در کشور در ۱۰ ماه امسال ۵ هزار و ۵۹۰ تن بوده است که نسبت به پارسال ٣,۵ درصد کاهش داشته است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو