محمد علی اینانلو در گذشت 
چاپ 

محمد علی اینانلو در گذشت

inanمحمدعلی اینانلو، کارشناس مطرح محیط زیست و ورزش، صبح امروز در بیمارستان آتیه تهران دار فانی را وداع گفت.

به گزارش یمین  نیوز، این هنرمند شهریور امسال بر اثر ضایعه مغزی در بیمارستان بستری شده و مدتی تحت درمان بود. وی با بهبود حالش توانسته بود برنامه های تلویزیونی هم اجرا کند.

مرحوم اینانلو از چند روز پیش دوباره در بیمارستان بستری شد و صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

اینانلو متولد فروردین ۱۳۲۶ بود و ۴۰ سال سابقه طبیعت‌گردی در ایران را داشت. وی آموخته‌های خود را به صورت نوشته و فیلم درآورد.

همچنین، او از مبتکران کلاس‌های آموزش اکوتوریسم در ایران است. در رشته ادبیات تحصیل کرده و در زمینهٔ کار در رسانه‌های مکتوب و تصویری ایران سابقه زیادی داشت.

فواد صفاریان‌پور که تجربه همکاری با اینانلو را در برنامه «مردم ایران سلام» داشته، در توضیح زمان برگزاری مراسم تشییع این هنرمند به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ساعت ۹ صبح روز دوشنبه پیکر این مرحوم از محل درب اصلی سازمان صدا و سیما به سمت آرامگاه ابدی‌اش تشییع می‌شود.

گفتنی است؛ اینانلو متولد فروردین ۱۳۲۶ و دارای سابقه ۴۰ سال طبیعت‌گردی در ایران بود و آموخته‌های خود را به صورت نوشته و فیلم درآورد. همچنین، او از مبتکران کلاس‌های آموزش اکوتوریسم در ایران است. او دارای مدرک کارشناسی در رشته ادبیات و در زمینهٔ کار در رسانه‌های مکتوب و تصویری ایران سوابق متعددی داشت. یمین نیوز نیز درگذشت این هنرمند را تسلست می گوید.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو