مرگ يک مأمور راهنمایی و رانندگی تهران به خاطر آلودگی هوا 
چاپ 

مرگ يک مأمور راهنمایی و رانندگی تهران به خاطر آلودگی هوا

با شدت گرفتن موج آلودگی در تهران و کلانشهرهای ایران اکنون خبر می رسد که دامنه این آلودگی گریبانگیر یک مامور انتظامی هم شده است.

به گزارش ایران، آلودگی هوا به مرگ یک مامور راهنمایی و رانندگی تهران را رقم زد.این مامور وظیفه هنگام خدمت دچار ایست قلبی شده است

مامور راهنمایی و رانندگی که در منطقه ۱۰ مشغول انجام ماموریت بوده، در محل کار دچار ایست قلبی شده و به بیمارستان منتقل می شود اما تلاش های پزشکان برای نجات جان وی نتیجه نمی دهد. مامور یاد شده سابقه بیماری قلبی داشته است.

توضيحات پليس تهران درباره مرگ يک مأمور

رئيس پليس راهور پايتخت با تاييد خبر مرگ يکي از پرسنل راهور بر اثر ايست قلبي، به سابقه بيماري ريوي وي اشاره کرد و گفت: با توجه به تاثير آلودگي هوا،‌ نمي‌توان ارتباط مستقيمي ميان اين حادثه دردناک و آلودگي هوا، پيش از انجام اقدامات کارشناسي عنوان کرد.

سردار سيدتيمور حسيني در واکنش به انتشار خبر مرگ يکي از مأموران پليس راهور پايتخت در منطقه ۱۰ به دليل ايست قلبي و مرتبط بودن مرگ وي با آلودگي هوا، اظهار داشت:‌ متأسفانه اين اتفاق ناگوار چند روز پيش به وقوع پيوست و اين در حالي بود که وي پيش از اين سابقه ناراحتي ريوي داشته است.

وي با بيان اينکه مرتبط بودن اين حادثه ناگوار با آلودگي هواي پايتخت نيازمند بررسي کارشناسي است، گفت: گرچه شغل همکاران ما در سطح معابر پايتخت آسيب‌هاي خاصي را به همراه دارد ولي با توجه به تاثير آلودگي هوا در مرگ وي،‌ نمي‌توان ارتباط مستقيمي ميان اين حادثه دردناک و آلودگي هوا، پيش از انجام اقدامات کارشناسي عنوان کرد.

رئيس پليس راهور پايتخت در پاسخ به اين سوال که پليس، براي کم‌اثر کردن تاثيرات آلودگي هوا بر مأموران پليس راهور که همواره در سطح معابر و در معرض آلاينده‌هاي هوا قرار دارند، افزود: ما همچون گذشته، توزيع ماسک و توزيع روزانه يک وعده شير براي تمامي پرسنل پليس راهور پايتخت از جمله مواردي است که به منظور کم اثر کردن تأثيرات آلودگي هوا انجام مي‌شود.

حسيني خاطرنشان کرد: علاوه بر اين موارد، پليس راهور تهران بزرگ به منظور ارتقاي سلامت جسماني پرسنل خود، هفته‌اي يک بار تمرينات ورزشي از جمله کوه‌پيمايي را در دستور کار خود قرار داده است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو