کدام روزنامه بیشترین پول را از از دولت گرفته؟ 
چاپ 

کدام روزنامه بیشترین پول را از از دولت گرفته؟

مدیرمسئول روزنامه «دنیای اقتصاد» با دریافت حدود یک میلیارد تومان در شش ماه نخست سال ۹۴ بیشترین یارانه را از دولت دریافت کرده است.

به گزارش صراط، با مرور فهرست یارانه مطبوعات منتشر شده در سایت ارشاد، مشاهده می شود روزنامه دنیای اقتصاد که درآمدزایی دارد مجموعا با دریافت یک میلیارد یارانه دولتی در صدر جدول حمایت های وزارت ارشاد در شش ماه نخست سال ۹۴ قرار گرفته است.

این روزنامه مبلغ ۶۹۵ ميليون تومان را بابت یارانه حمایتی ۶ ماهه اول سال و مبلغ ۶۶ ميليون تومان را بابت یارانه بیمه ۳ ماهه نخست سال دریافت کرده است.

اين در حالي است كه مدير مسئول اين روزنامه؛ دو نشریه ديگر به نامهاي تجارت فردا و فاينشنال تريبون دارد كه آنها هم در شش ماهه نخست ارقام بالایی دريافت كرده اند.

“تجارت فردا” در ۶ ماه اول سال ۹۴، ۱۰۰ ميليون تومان يارانه مطبوعات و ۳۰ ميليون تومان هم يارانه بيمه فصل بهار دريافت كرده و روزنامه فاينشنال تريبون هم در همين مدت حدود ۴۰ ميليون تومان يارانه مطبوعات و ۵۰ ميليون تومان هم يارانه بيمه دريافت كرده است.

به عبارتي مدير اين مجموعه، در ۶ ماه نخست سال، حدود يك ميليارد تومان از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد يارانه دريافت كرده است؛ این سه روزنامه متعلق به علیرضا بختیاری است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو