مرتضی طلایی استعفا داد 
چاپ 

مرتضی طلایی استعفا داد

مرتضی طلایی به دلیل نوع برخورد شورا با شورایاری ها استعفا داد.

به گزارش مهر نایب رییس شورای شهر تهران به دلیل برگزار نشدن نشست شورایاری ها در ابتدای صحن علنی شورای شهر، استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه شورای شهر کرد.

طلایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ظهر دیروز اعلام کردند نشست شورایاری منطقه یک این هفته برگزار نمی شود، گفت: آماده کردن گزارش برای هر منطقه یک هفته طول می کشد لذا به نظر من هیچ عذری موجه نیست که دیروز ظهر این جلسه لغو شود و بگویند قرار است این جلسات هر دو هفته یک بار برگزار شود.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران با اشاره به استعفای خود گفت: اعتراض خود را به صورت مکتوب صبح امروز به رئیس شورای شهر اعلام کردم و تا ظهر منتظر پاسخ ماندم اما عدم پاسخ به اعتراض و نامه من نشان می دهد که ظاهرا نیازی به حضور من در شورای شهر احساس نمی شود.

نایب رییس شورای شهر تهران گفت: از دوره قبل شورایاری ها برای ارائه گزارش به صورت محله ای می آمدند اما پس از مدتی قرار شد گزارش ها به صورت منطقه ای باشد.

وی گفت: در سال اول شورا این جلسات به صورت هفتگی برگزار می شد اما پس از مدتی شاهد وقفه در برگزاری جلسات بودیم و با پیگیری های رییس شورا و دیگر اعضا قرار شد روال ارائه گزارش ها هفتگی و در آخر جلسات علنی شورای شهر تهران باشد.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو