Logo of a company

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت برگزار می شود

rangggپانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت از  پانزدهم  لغایت هیجدهم  آذر ماه ۱۳۹۴ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می شود.

به گزارش  یمین  نیوز از ستاد خبری نمایشگاه، صالح سپاسدار مدیر اجرایی نمایشگاه ضمن اعلام این خبر،مهمترین هدف  این رویداد را ایجاد فرصتی برای  توسعه روابط اقتصادی  در دوران پساتحریم عنوان کر د و گفت:این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۲۵۰۰۰ متر مربع در حالی کار خود را اغاز می کند که علاوه بر شرکت های داخلی نمایندگان کشورهای خارجی نیز  حضور پر رنگی خواهند داشت .

به گفته وی در بخش خارجی با وجودی که در دوره قبل شاهد رشد ۲۰۰ درصدی بودیم در این دوره نیز چه از نظر تعداد شرکت های خارجی و چه از نظر متراژ تحت پوشش خارجی با رشد ۷۰ درصدی نسبت به دوره قبل مواجه هستیم به طوری که  تاکنون  تعداد  مشارکت کنندگان  در بخش داخلی ۲۶۰ شرکت و تعداد شرکت کنندگان در بخش خارجی ۱۱۰ شرکت  می باشد و این در حالی است که به دلیل افزایش تقاضا ، بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی که درخواست مشارکت در این دوره را داشتند موفق به حضور نشدند.

سپاسدار  با اشاره به اینکه  هجوم شرکت های خارجی به منظور حضور در نمایشگاه ها بیانگر امید و اطمینان  آنها  از توسعه روابط اقتصادی با بازرگانان  و سرمایه گذاران خارجی پس از تحقق برجام  می باشد  گفت :شرکت های خارجی  مایلند در اسرع وقت جایگاه خود را در صحنه اقتصادی داخلی تثبیت نمایند .

به گفته وی  در حال حاضر کشور هایی چون  امارات متحده عربی، ترکیه، چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، آمریکا، استرالیا، هند، تایوان، تایلند، برزیل، مصر، کره جنوبی، هلند، مالزی، سوئیس، هلند، انگلیس، بلژیک، سنگاپور، لهستان  و…حضورشان در نمایشگاه قطعی است

این نمایشگاه با  اخذ مجوز از سازمان توسعه و تجارت و همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران توسط شرکت بانیان امید برگزار می شود  و          برگزاری ۱۶ کارگاه آموزشی بازرگانی در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

سپاسدارگفت :این نمایشگاه  ساعت    ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۵ آذر ماه  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران  افتتاح می‌شود .

یاد آور می شود:از دوره چهاردهم این نمایشگاه ( سال ۱۳۹۳ )، تصمیم بر آن شد، ساختار کتاب  نمایشگاه  طوری طراحی گردد که نه تنها شامل شناسنامه کلی دست اندر کاران و فعالان صنعت در داخل و خارج از کشور باشد بلکه حاوی اطلاعات مهم پایه ای و مرجع از صنعت بوده که دانستن آن برای همه اهالی و علاقمندان لازم و ارزشمند باشد.

بر این اساس پیش بینی می شود امسال بیش از ۳۰،۰۰۰نفر بازدیدکننده متخصص و مرتبط با موضوع نمایشگاه از آن بازدید بعمل می آورند و تا کنون بیش از ۱۰۰ تن از خریداران بالقوه محصولات داخلی از خارج از کشور برای بازدید از این نمایشگاه ثبت نام نموده و مقدمات بازدید آن ها توسط برگزارکنندگان فراهم گردیده است.

گفتنی است:     پانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت از  پانزدهم  لغایت هیجدهم  آذر ماه ۱۳۹۴ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می شود.