زمین‌خواری ۷ هزار واحدی در روستای «زیارت» 
چاپ 

زمین‌خواری ۷ هزار واحدی در روستای «زیارت»

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از زمین‌خواری ۷ هزار واحدی در روستای »زیارت» استان گلستان خبر داد و اعلام کرد که این پرونده در جلسات آتی ستاد مبارزه با مفاسد بررسی خواهد شد.

پرونده زمین‌خواری اینبار برای روستا «زیارت» استان گرگان تشکیل شده؛ روستایی که به گفته عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ۷ هزار واحد غیرمجاز را در خود جای داده است.

یوسفیان‌ملا که با خبرنگار پارلمانی فارس درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌های زمین‌خواری در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت‌وگو می‌کرد، گفت: پرونده زمین‌خواری «گردنه حیران» در ستاد درحال بررسی است و اقدامات خوبی پیرامون آن انجام شده است.

وی اعلام کرد که ۱۱ واحد غیرمجاز تاکنون در «گردنه حیران» تخریب شده که تمامی این واحدها متعلق به متخلفان است.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نسبت به تداوم تخریب ویلاهای غیرمجاز در گردنه حیران ابراز امیدواری کرد و گفت که روند مبارزه با زمین‌خواری ادامه خواهد داشت.

یوسفیان‌ملا در همین راستا اعلام کرد که به زودی به مسئله تخلفات روستای «زیارت» استان گلستان رسیدگی خواهد شد.

«در روستای زیارت گرگان با ۷ هزار واحد غیرمجاز روبرو هستیم که در جنگل و چشم‌اندازهای طبیعی ساخته شدند.»

وی با بیان اینکه عواملی که باید مانع ساخت‌وسازهای غیرمجاز در «زیارت» گرگان می‌شدند خود دست به ساخت‌وساز غیرمجاز در این منطقه زده‌اند، اظهار داشت: اکنون گزارش مقدماتی از تخلفات در روستای زیارت به دست ما رسیده که به محض دریافت گزارش نهایی رسیدگی جدی به این تخلفات آغاز خواهد شد.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو