بارش برف و باران در روز پنج شنبه 
چاپ 

بارش برف و باران در روز پنج شنبه

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران روز پنج شنبه نیمه ابری است و اوایل شب با بارش باران و در ارتفاعات با بارش برف همراه خواهد بود.

احد وظیفه در گفتگو با مهر افزود: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی، طی امروز در نوار غربی، دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، دامنه های زاگرس مرکزی، بخشهایی از مرکز، جنوب و شمال شرق کشور است و سبب ابرناکی، بارش باران و وزش باد دراین مناطق خواهد شد.

وی گفت: بارش در مناطق سردسیر شمال غرب، ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی به صورت برف و در جنوب غرب گاهی با رعدوبرق و وزش باد همراه است و فعالیت این سامانه، روز پنج شنبه در سواحل دریای خزر، دامنه های البرز مرکزی و شرقی و شمال شرق خواهد بود، همچنین با تاثیر موج دیگری در روز پنج شنبه در شمال غرب و غرب نیز، ابرناکی و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی تاکید کرد: این موج، روز جمعه در دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور سبب ابرناکی و بارش خواهد شد. امروز با نفوذ جریانات سرد شمالی بر روی سواحل دریای خزر ضمن کاهش دما، دریا مواج خواهد شد. همچنین پیش بینی می شود که در روز جمعه خلیج فارس نیز مواج باشد.

وظیفه گفت: آسمان تهران روز پنج شنبه نیمه ابری اوایل شب بارش باران در ارتفاعات با بارش برف همراه خواهد بود و دمای هوا نیز فردا به ۱۵ و ۶ درجه سانتیگراد می رسد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو