Logo of a company

سردار اشتری خبر داد/واکنش فرمانده ناجا به کانال فارسی داعش در تلگرام

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در فضای مجازی نظارت های ویژه ای دارد.در زمینه گروه های تروریستی که امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند، ناجا اقدامات پیشگیرانه ای را انجام داده، به طوری که برخی از این افراد را شناسایی شده اند که در خارج از کشور مستقر هستند.

به گزارش میزان،سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس ناجا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون تهدیدات حوزه فضای مجازی و فعالیت گروهی منتسب به داعش که اخیرا با زبان فارسی در شبکه‌های اجتماعی چون تلگرام آغاز شده است، اظهار کرد: نیروی انتظامی در فضای مجازی نظارت‌های ویژه ای دارد.

وی افزود:در زمینه گروه های تروریستی که امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند، ناجا اقدامات پیشگیرانه ای را انجام داده، به طوری که برخی از این افراد را شناسایی شده اند که در خارج از کشور مستقر هستند.عده ای از گروه‌ها در داخل که ناآگاهانه، دست به این اقدامات می‌زنند را شناسایی و آنها را توجیه خواهند شد و اگر مجددا اقدام به این فعالیت‌ها کنند، با آنها برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

سردار اشتری در خصوص اربعین حسینی هم اظهار کرد: بارها همکاران اعلام کردند که گذرنامه معتبر در این ایام ضروری است و زائران حتما باید به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه و نسبت به گذرنامه اقدام کنند.

وی د ادامه با بیان این مطلب که آمادگی پلیس در این ایام چند برابر شده است، گفت: زیر ساخت های لازم در این راستا صورت گرفته است.

فرمانده ناجا همچنین در خصوص اظهارات وزیر خارجه کشور عراق و اینکه ایران، فرانسه و روسیه قصد بعدی حملات داعش هستند، تصریح کرد: به لطف الهی و هوشیاری دستگاه‌های نظامی و امنیتی وضعیت خوبی را از مرزها تا داخل کشور شاهد هستیم.نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی آمادگی لازم برای برخورد با هر تحرک تروریستی را داشته و به موقع برخورد قاطع خواهند داشت.

وی گفت: نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی آمادگی لازم برای برخورد با هر تحرک تروریستی را داشته و به موقع برخورد قاطع خواهند داشت.

سردار اشتری در خاتمه اظهار امیدواری کرد که مشکل خاصی در این زمینه نداریم و خطاب به مردم گفت که خیالشان راحت باشند و در آرامش و آسایش زندگی کنند.