رهنمودهای اخیر رهبر انقلاب چراغ راه ما در اجرای برجام است 
چاپ 

رهنمودهای اخیر رهبر انقلاب چراغ راه ما در اجرای برجام است

 

وزیر امور خارجه کشورمان با تشکر از نامه راهگشا و دستورالعمل‌های رهبر معظم انقلاب در اجرای برجام، گفت: مانند همیشه رهنمودهای ایشان چراغ راه ما بوده و خواهد بود.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که دقایقی پیش برای پاسخ به سئوال ملی نماینده مردم زاهدان درباره مشکلات مربوط به مرزنشینان و حقآبه استان سیستان و بلوچستان در صحن مجلس حضور یافته بود، در ابتدای سخنان خود با اشاره به ابلاغ نامه اخیر رهبر معظم انقلاب به رئیس‌جمهور برای اجرای مشروط برجام، اظهار داشت: چون این اولین فرصتی است که من بعد از تصمیم‌گیری مجلس و نامه مقام معظم رهبری در محضر شما حضور می‌یابم، از این فرصت استفاده می‌کنم و از مقام معظم رهبری به خاطر نامه راهگشا و دستورالعمل‌هایی که قطعاً نصب‌العین همه ما در دولت و دستگاه‌های اجرایی بوده، تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: همچون همیشه رهنمودهای ایشان چراغ راه ما بوده و خواهد بود.

وزیر امور خارجه ادامه داد: همچنین باید از نمایندگان و ریاست محترم مجلس به خاطر کمکی که برای فهم بهتر برجام کردند، تشکر کنم.

ظریف تاکید کرد: از این پس همه ما در یک جبهه تلاش مستمر و مداومی خواهیم داشت تا در اجرای بهتر رهنمودهای مقام معظم رهبری، برجام را به گونه‌ای اجرا کنیم که بیشترین منافع نصیب این مردم و نیز نصیب مقاومت اسلامی و دوستان و طرفداران جمهوری اسلامی شود.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو