آغاز پرداخت وام ۳ میلیون تومانی به مستمری بگیران 
چاپ 

آغاز پرداخت وام ۳ میلیون تومانی به مستمری بگیران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت وام قرض الحسنه ۲ تا ۳ میلیون تومانی به مستمری بگیران و بیمه شدگان این سازمان در این هفته خبر داد.

سید تقی نوربخش در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مجموع اعتبارات پیش بینی شده برای پرداخت وام به مستمری بگیران و بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را ۱۰۰ میلیارد تومان دانست و گفت: اولویت پرداخت این نوع تسهیلات بانکی بدون بهره، با متقاضیانی است که تاکنون هیچ نوع وامی دریافت نکرده اند .

وی با اشاره به اینکه بازپرداخت تسهیلات پیش بینی شده ۳۶ ماهه است از بازنشستگان و بیمه شدگان تامین اجتماعی خواست با مراجعه به شعب این سازمان در سراسر کشور برای ثبت نام اقدام کنند .

نوربخش با بیان اینکه اعتبارات پیش بینی شده در دو مرحله و با همکاری کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان سال به مستمری بگیران و بیمه شدگان تعلق می‌گیرد افزود: برای مرحله نخست ویژه مستمری بگیران ۴۰ میلیارد تومان اعتبار و برای مرحله دوم نیز که پرداخت آن از یک ماه آینده برای بیمه شدگان و مستمری بگیران آغاز می شود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است .

وی تعداد مستمری بگیران و بازماندگان سازمان تامین اجتماعی را بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر برشمرد و گفت : این تعداد با احتساب خانواده آنان به ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

نوربخش خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی هر ماه ۴ هزار میلیارد تومان هزینه بابت حقوق و درمان مستمری بگیران تحت پوشش خود می پردازد.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو