آغاز ثبت نام در رشته های بدون آزمون پیام نور از فردا 
چاپ 

آغاز ثبت نام در رشته های بدون آزمون پیام نور از فردا

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور گفت: مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور از فردا ۴آبان آغاز شده و تا ۷ آبان ادامه دارد.

محمد محسن صدر با اشاره به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی از روز دوشنبه ۴ آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و در روز پنج شنبه ۷ آبان ماه سال جاری به پایان می رسد.

 

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور افزود: کلیه داوطلبان اعم از شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال ۹۴ یا کسانی که در آزمون شرکت نکرده اند، می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مربوطه ثبت نام و انتخاب رشته نمایند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی افزود: طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته از روز دوشنبه ۴ آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و کلیه متقاضیانی که حداکثر تا ۳۰ بهمن ۹۴ موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی می شوند، می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته (حداکثر ۵۰ کدرشته محل) اقدام کنند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو