همزمان با عاشورای حسینی انجام شد بازدید رئیس‌جمهور از بیمارستان شهید فیاض‌بخش 
چاپ 

همزمان با عاشورای حسینی انجام شد بازدید رئیس‌جمهور از بیمارستان شهید فیاض‌بخش

1445680071458_99

 

 

رئیس‌جمهوری روز شنبه و همزمان با عاشورای حسینی، سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش سازمان تامین اجتماعی حاضر شد و با توضیحات مسئولان در جریان روند کاری بخش‌های مختلف این مرکز درمانی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی هنگام بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان با بیماران بستری به گفت‌وگوی صمیمی پرداخت و ضمن دلجویی و اهدای شال سیاه رنگ به مناسبت عاشورای حسینی در خصوص روند درمانی آنان سوالاتی کرد.

همچنین دکتر روحانی با توقف در ایستگاه پرستاری یکی از بخش‌های این مرکز درمانی، کار پرستاران و پزشکان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و ضمن آرزوی توفیق برکت و سلامتی برای این قشر زحمت کش جامعه خطاب به آنان گفت: شما واسطه شفایی هستید که خداوند به بیماران می‌دهد و در همه ایام سال و روز عزای حسینی نیز به بیماران خدمت رسانی می‌کنید.

رئیس‌جمهور پس از بازدید از این مرکز درمانی به خیل عظیم عزاداران حسینی محله خلیج فارس در منطقه ۱۸ تهران پیوست و همراه با آنان برای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش عزاداری کرد.

روحانی را در این بازدید وزیران بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس دفتر رئیس‌جمهوری همراهی می‌کردند.

همچنین نماز ظهر عاشورا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در این بیمارستان اقامه شد.

انتهای پیام

درباره نویسنده

15422مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو