تقدیر معاون رئیس جمهور از بانک سپه به دلیل حضور فعال در بخش گردشگری 
چاپ 

تقدیر معاون رئیس جمهور از بانک سپه به دلیل حضور فعال در بخش گردشگری

معاون رئیس جمهور بخش گردشگری را یک گنج پنهان دانست و گفت: از حضور پررنگ و اثرگذار بانک سپه در بخش گردشگری باید تشکر کرد.

به گزارش  یمین  نیوز از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: مسعود سلطانی فر در جمع مدیران ارشد بانک سپه اظهارداشت: از بانکها می خواهم تا توجه خود را به بخش پرتوجیه و سودده گردشگری معطوف کنند تا با تأمین منابع لازم در این بخش، بتوان از این محل به ایجاد اشتغال و نیز افزایش تولید ناخالص ملی کشور پرداخت.

سلطانی فر با ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران ارشد بانک سپه و قدردانی از حمایتهای بانک سپه از بخش گردشگری، تقوی نژاد را یکی از مدیران زحمت کش، پرتلاش و خوش فکر در دستگاهها و سازمانهای مختلف معرفی کرد که اکنون به یکی از مدیران موفق نظام بانکی در جمع مدیران ارشد کشور تبدیل شده است.

وی با اشاره به نقش گردشگری بعد از رفع تحریم ها گفت: با ارشادات مقام معظم رهبری، رویکرد دولت و تلاش ویژه رئیس جمهور، اقتصاد کشور از شرایط رکودی در حال خروج است و آثار و نشانه های آن ظهور و بروز پیدا کرده است.

سلطانی فر با بیان اینکه با تصویب کلیات برجام، ایران وارد فضای جدید سیاسی و اقتصادی می شود گفت: با لغو تحریم های ناعادلانه و غیرقانونی که سالها تأثیر خیلی جدی بر فعالیتهای سرمایه گذاری گذاشته بود، کشور مسیر رشد خود را طی خواهد کرد. در چنین فضایی می طلبد تا با یک نگاه ویژه به آینده، خود را آماده کنیم و به حل مشکلات بیندیشیم.

وی افزود: دو برنامه ریزی اساسی در کشور درحال شکل گیری است. یکی تدوین برنامه ششم است که در ۳۰ کارگروه تخصصی مسایل آن مطرح شده و مورد پیگیری است و دیگری، بحث اجرای مبانی اقتصاد مقاومتی برای بهره گیری از تمام ظرفیتهای اقتصادی کشور است.

معاون رئیس جممهور گفت: در کنار این برنامه ها، ایران دارای چشم انداز بیست ساله نیز هست که در افق ۱۴۰۴ باید به گونه ای برنامه ریزی و حرکت کند که بتواند به قدرت اول منطقه در ابعاد مختلف تبدیل شود.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو