Logo of a company

بورس عقب نشینی کرد

شاخص بوشرس تهران در معاملات امروز خود در مدار نزولی حرکت کرد و ۱۱۰ واحد دیگر عقب نشینی کرد.

به گزارش  یمین نیوز  نیوز، بورس تهران در معاملات دومین روز خود همانند روزهای گذشته در مدار نزولی حرکت کرد و ۱۱۰ واحدی دیگر عقب نشست.

ادامه رکود دامنه دار در بورس در نتیجه ابهامات سیاسی و اقتصادی موجب شد تا سهامداران به فروش سهم متمایل شوند و قیمت سهام شرکتها افت بیشتری را تجربه کند به طوری که در معاملات امروز شرکتهای بانک کارآفرین، پالایشگاه بندعباس، گلرگهر، بانک صادرات، پتروشیمی جم، ایران خودرو و مخابرات از شرکتهای تاثیر گذار در افت شاخص بودند و این متغیر مهم را تا سطح ۶۱ هزار و ۲۸۷ واحد عقب راندند.در مقابل شرکتهای هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی مبین، بانک خاورمیانه و حفاری شمال با رشد خود مانع از ریزش بیشتر شاخص شدند.

در بازار منفی امروز شرکتهای ایران ترانسفو، قند شیرین خراسان و توسعه معادن روی از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شدند و در مقابل فولاد خراسان، سیمان قائن و بهسرام بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

ادامه رکود و بی انگیزگی سهامداران در تالار شیشه ای موجب شد تا ارزش و حجم معاملات نیز با افت مواجه شود به طوری که در معاملات امروز ۴۰۸ میلیون سهم به ارزش ۹۲ میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه تا سطح۲۶۲ هزار میلیارد تومان افت کرد.