کاپیتان پرسپولیس درگذشت/نوروزی به سفر ابدی رفت 
چاپ 

کاپیتان پرسپولیس درگذشت/نوروزی به سفر ابدی رفت

kap

 

 

 

پیکر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی منتقل شده است.

به گزارش یمین نیوز ، پس از آنکه هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز (پنج‌شنبه) بر اثر سکته قلبی در بیمارستان آتیه تهران در گذشت، پیکر وی برای بررسی دلایل فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است تا کالبد شکافی بر روی آن صورت گیرد.

هم‌چنین از باشگاه پرسپولیس نیز خبر می‌رسد که هیات مدیره نشست فوق‌العاده‌ای را در این باشگاه تشکیل داده تا برای برگزاری مراسم دفن و ختم کاپیتان محروم پرسپولیس برنامه‌ریزی کنند.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره به ایسنا گفت: قطعا مراسم دفن کاپیتان پرسپولیس امروز پنج‌شنبه نخواهد بود و پس از کالبد شکافی در پزشکی قانونی پیکر وی برای دفن به زادگاهش در شمال کشور منتقل خواهد شد.

مرحوم نوروزی دارای دو فرزند پسر و دختر بوده است که پسرش ۷ سال سن دارد و دخترش نیز ۲ و نیم ساله است.

جمع کثیری از پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس از ساعات اولیه صبح در مقابل بیمارستان آتیه تهران جمع شده‌اند و همه در شوک از دست دادن هادی نوروزی ماتم زده هستند.

 

جمعی از بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس درخواست برگزاری مراسم باشکوه برای مرحوم نوروزی را خواستار شده‌اند و از خانواده نوروزی درخواست برگزای مراسم تشییع در استادیوم آزادی را مطرح کرده‌اند.

جمع زیادی از هواداران پرسپولیس که حدود ۳۰۰ تا۴۰۰ نفر هستند مقابل بیمارستان آتیه حاضر شده‌اند تا از نزدیک شاهد ماجرا باشند. این مهم ترافیک سنگینی را در اطراف بیمارستان موجب شده است.

پلیس به دنبال متفرق کردن هوادارنی است که متحیر در مقابل بیمارستان حضور یافته‌اند. غم و اندوه در میان هواداران پرسپولیس مشهود است و آنها مدام از مسوولان و کارکنان بیمارستان جویای آخرین اتفاقات و خبرها درباره پیکر مرحوم نوروزی هستند.

برانکو، خوردبین، کریم باقری، بنگر، کاظمیان، علی انصاریان، وحید طالب‌لو در مقابل بیمارستان حضور یافته‌اند.

نیروی انتظامی اعلام کرد پیکر مرحوم نوروزی به پزشکی قانونی کهریزک منتقل شده و عده ای از طرفداران حاضر در جلوی بیمارستان آتیه نیز با شنیدن این خبر به سمت کهریزک روانه شدند و عده ای نیز به طرف باشگاه پرسپولیس رفتند.

عده‌ای از طرفداران تیم استقلال با تجمع جلوی بیمارستان آتیه تهران با طرفداران پرسپولیس ابراز همدردی کردند و درگذشت کاپیتان این تیم را به آن‌ها تسلیت گفتند.

از جمله افراد دیگری که با شنیدن این خبر ناگوار خود را به بیمارستان آتیه رساندند،لوکا ماریچ و مایکل اومانیا همبازیان مرحوم نوروزی هستند.

درباره نویسنده

15434مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو