Logo of a company

سفر داماد وزیر به ایتالیا/ تفریح و گردش با امکانات کنسولگری ایران

عضو کمیسیون صنایع اذعان داشت: کنسولگری ایران در این مدت همه کارهای قانونی خود را تعطیل کرده‌است و امکانات خود را در اختیار خانواده وزیر قرار داده‌ است که این تکرار همان رفتارهای حکومت شاهنشاهی است که جایی در نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد.

به گزارش جهان به نقل از راه دانا، نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص حاشیه های سفر داماد وزیر صنعت به میلان در ایتالیا و اتفاقاتی که بعد از آن رخ داده است، اظهار داشت: این سفر حاشیه های زیادی داشت؛ در حاشیه این سفر خانواده یکی دیگر از وزرا هم حضور داشت که به میلان رفته بودند.

وی افزود: اگر این سفر با پول خود این افراد باشد و هزینه ای از بیت المال صورت نگرفته باشد، این سفر بدون مشکل است، اما این موضوع که تمام امکانات کنسولگری ایران در ایتالیا به این خانواده اختصاص داده شده است قطعا مورد انتقاد همه است.

عضو کمیسیون صنایع اذعان داشت: کنسولگری ایران در این مدت همه کارهای قانونی خود را تعطیل کرده است و امکانات خود را در اختیار خانواده وزیر قرار داده است که این رفتار جایی در نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد.

قاضی پور افزود: در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست که کنسولگری ایران که خانه ایران است به محلی برای تفریح و وقت گذرانی خانواده های وزرا تبدیل بشود.

وی با اشاره به جشن سعدآباد در دولت یازدهم و اخباری که از آن منتشر شد یادآور شد: از این قبیل رفتارها در دولت یازدهم بسیار زیاد بوده و باید دولت در این موضوع توجه بیشتری داشته باشد.

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه این قبلیل رفتارها با معیار های خون شهدا و انقلاب اسلامی سازگاری ندارد گفت: ریخت و پاش های دولت یازدهم باید جمع و جور شود.

قاض پور در خصوص داماد آقای وزیر و نقش او در اکسپو و تخلفاتی که صورت گرفته است، گفت: سازمان بازرسی کل کشور باید وارد شود تا ابعاد این موضوع برای همه مشخص شود.