کاظم‌پور دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در بانک تجارت شد 
چاپ 

کاظم‌پور دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در بانک تجارت شد

حکم انتصاب ابراهیم کاظم‌پور رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت به عنوان دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در بانک تجارت توسط آیت‌الله صدیقی امام جمعه تهران و جانشین دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر به وی اعطاء شد.

به گزارش یمین  نیوز از  روابط عمومی بانک تجارت، در شانزدهمین اجلاس سالانه مسئولین و دبیران اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر و در آستانه آغاز هفته امامت و ولایت احکام تعدادی از دبیران اجرایی دستگاه‌های کشور از جمله وزارت کشور، وزارت اقتصادی و دارایی و بانک تجارت توسط آیت‌الله صدیقی اعطا شد.

در بخشی از حکم ابراهیم کاظم‌پور دبیر اجرایی بنیاد در بانک تجارت که با پیشنهاد مقدم مدیرعامل بانک تجارت و رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر در این بانک، ابلاغ گردیده است، ابراز امیدواری شده، “دبیر اجرایی بنیاد در نشر و گسترش فرهنگ غنی غدیر و زدودن حجاب غفلت از چهره پرفروغ ولایت موفق بوده و همه توان خود را در جهت تحقق اهداف و اجرای برنامه‌های فرهنگی تبلیغی مقدس غدیری با استفاده از ظرفیت‌های نیروهای با اخلاق بانک تجارت به کار گیرد”.

شانزدهمین اجلاس سالانه مسئولین و دبیران اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر صبح پنجشنبه ۱۹ شهریور با حضور آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت‌الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و امیری قائم مقام وزیر کشور در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو