Logo of a company

نمایشگاهی که پس از یک روز افتتاح پلمپ شد!

سومین نمایشگاه نوشت ‌افزار ایرانی – اسلامی که دیروز در مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شده بود امروز صبح پلمپ شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نمایشگاه ایران نوشت: عصر دیروز با حضور مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، حاجیان زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجمعی از چهره های فرهنگی افتتاح شد و قرار بود از ساعت ۱۰ صبح امروز بازدید آن برای عموم مردم آزاد باشد اما وقتی مردم و غرفه‌داران به نمایشگاه مراجعه کردند با درب‌های بسته روبرو شدند.

هیچ یک از مسئولان نمایشگاه حاضر نشدند در مورد پلمپ هایی که بر درهای نمایشگاه حلقه بسته اند صحبت کنند اما در گفتگو با غرفه داران متوجه شدیم که نمایشگاه از طرف اداره اماکن پلمپ شده است.

غرفه داران می‌گویند وجوهی که اداره اماکن برای برپایی نمایشگاه درخواست کرده بود مورد توافق مسئولان نمایشگاه قرار نگرفته و اداره اماکن هم اقدام به پلمپ کرده است.

مسئولان همچنان در حال رایزنی برای رفع پلمپ این نمایشگاه هستند و می گویند تا چند ساعت دیگر مشکل حل خواهد شد.

سومین نمایشگاه «نوشت افزار ایرانی اسلامی» از ۲۷ مرداد تا ۶ شهریور  از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ در محل کانون مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوان توسط مجمع «نوشت افزار اسلامی ایرانی» و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان درخیابان حجاب میزبان علاقه مندان است.