عوارضی تهران – قم جابه‌جا می‌شود 
چاپ 

عوارضی تهران – قم جابه‌جا می‌شود

در سال گذشته ۴۲ میلیون نفر از طریق ۴ پایانه شهر تهران مسافرت داشته‌اند و آمار سفرهایی که با قطار و هواپیما صورت گرفته اعلام نشده است.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران از انتقال عوارضی تهران – قم به بعد از فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

غلامحسین آرام گفت: با توجه به مشکلاتی که عوارضی تهران – قم برای مسافران ایجاد کرده است در تلاش هستیم این عوارضی را به بعد از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) منتقل کنیم تا تردد راحت‌تر انجام شود.

وی افزود: در سطح استان تهران ۸ پایانه داریم ولی ۹۰ درصد مسافرت‌ها از طریق پایانه‌های شهر تهران اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه ۳۲ روز از تعطیلات و سفرهای تابستانی باقی مانده است، گفت: در سال گذشته ۴۲ میلیون نفر از طریق ۴ پایانه شهر تهران مسافرت داشته‌اند و آمار سفرهایی که با قطار و هواپیما صورت گرفته اعلام نشده است.

وی ادامه داد: باید تسهیلات قبل از سفر برای مسافران فراهم شود، تسهیلاتی از جمله فروش بلیط به صورت الکترونیکی و اینکه مسافران بتوانند به راحتی نسبت به تهیه بلیط خود در زمان مشخص شده اقدام کنند.

آرام درباره امنیت مسافران در مسافرت‌ها نیز اشاره کرد و گفت: با همکاری پلیس تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است و شاهد افزایش میزان امنیت مسافران داخلی و خارجی در شهر تهران بوده‌ایم.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران به آمادگی اورژانس تهران در ایام سفر نیز اشاره کرد و گفت: ۱۹ پایگاه اورژانس جاده‌ای در سطح استان تهران در خدمت مسافران است و نیروهای اورژانس در سه پایانه غرب، جنوب و شرق مستقر هستند.

وی تاکید کرد: یک بالگرد امدادی نیز در طول سال در بوستان ولایت مستقر است که در زمان حادثه از آن استفاده می‌شود.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران با تأکید بر اینکه مباحث بهداشتی مسافران یکی از مشکلات عمده است، گفت: انتظار می‌رود نظارت بیشتری بر روی تغذیه‌فروشی‌ها و دیگر مکان‌هایی که نسبت به فروش اغذیه مسافران اقدام می‌کنند، انجام شود.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو