Logo of a company

آخرین اخبار از کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان

کمک ۲۴۰ میلیونی خیرین به مددجویان کردستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از کمک ۲۴۰ میلیونی خیرین به مددجویان کردستانی در قالب طرح مفتاح‌الجنه در ماه رمضان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  یمین نیوز از   روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، قنبر موسی نژاد اظهار کرد: بازدید از خانواده‌های نیازمند و بررسی مشکلات آنها با حضور مسئولان، متمکنین و افراد خیر از جمله برنامه‌های کمیته امداد است که به صورت مستمر در طول سال و به صورت پیک در ماه رمضان اجرا می‌شود.

به گفته وی، این برنامه فرصت بسیار خوبی را برای شناخت مسئولان از خدمات مختلف کمیته امداد و همچنین مشکلات مددجویان فراهم می‌سازد و کمک بسیار خوبی به رفع نیازمندی‌های آنان است.

وی توجه و دقت بیشتر مسئولان و تصمیم‌گیران جامعه به وضعیت نیازمندان در زمان تصمیم‌گیری‌ها از دیگر تاثیرات بسیار خوب اجرای طرح مفتاح‌الجنه عنوان کرد و اظهار داشت: در ماه رمضان در قالب همین طرح بیش از یک‌هزار و ۷۹۷ بازدید از خانواده‌های مددجو انجام گرفت.

به گفته مدیرکل کمیته امداد کردستان، ۲۴۰ میلیون تومان در قالب این بازدیدها از سوی مسئولان و خیرین به خانواده‌های نیازمند با توجه به درخواست‌های مطرح شده از سوی آنان، کمک شد.

وی در ادامه، جذب حامی برای ایتام زیرپوشش این نهاد را از دیگر اولویت‌های مورد توجه کمیته امداد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر کمیته امداد کردستان از بیش از ۵ هزار یتیم زیر ۱۵ سال حمایت می‌کند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد  کردستان، این تعداد یتیم در کنار خدمات کمیته امداد مورد حمایت ۱۴ هزار حامی بومی و غیربومی هستند و در طول سال به حساب متمرکز آنان پول واریز می‌کنند.

موسی‌نژاد از جذب ۲ هزار و ۱۸۶ حامی جدید برای ایتام زیرپوشش این نهاد در ماه رمضان امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد حامی بومی و غیربومی حمایت از ۲ هزار و ۷۷۳ یتیم زیرپوشش کمیته امداد کردستان را تقبل کرده‌اند.

وی به جمع کمک‌های جمع‌آوری شده نقدی و غیر نقدی، انتظامی و مراکز نیکوکاری در ماه رمضان در سطح استان اشاره کرد و گفت: در مجموع یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در این سرفصل‌ها جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان در پایان خاطرنشان کرد: یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فطریه و کفاره در ماه مبارک رمضان امسال جمع‌آوری و براساس اولویت‌بندی‌ها در بین نیازمندان توزیع شد

-جذب ۲ هزار حامی جدید برای ایتام کردستانی

مدیرکل کمیته امداد کردستان از جذب ۲ هزار و ۱۸۶ حامی جدید برای ایتام زیرپوشش این نهاد در ماه رمضان امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد حامی بومی و غیربومی حمایت از ۲ هزار و ۷۷۳ یتیم را تقبل کرده‌اند.

به گزارش  خبرنگار یمین  نیوز از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، قنبر موسی‌نژاد، ضمن تقدیر از مشارکت بسیار خوب خیرین و متمکنین کردستانی در بحث اکرام ایتام و اطعام نیازمندان در ماه رمضان امسال، اظهار کرد: در ماه رمضان بیش از ۱۰۰ هزار مددجوی زیرپوشش کمیته امداد در شهرهای مختلف استان با حمایت، خیرین، متمکنین و مسئولان اطعام شدند.

به گفته وی، در راستای اطعام این تعداد مددجوی نیازمند، بیش از ۹۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان با بیان اینکه اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان از جمله اولویت‌های کمیته امداد است، افزود: برپایی سفره‌های اطعام در محلات حاشیه‌نشین و فقیرنشین استان از جمله اقداماتی بوده که امسال در بحث اطعام نیازمندان در سطح استان انجام گرفت.

موسی‌نژاد خاطرنشان کرد: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مددجوی زیرپوشش این نهاد توسط کارکنان و مسئولان کمیته امداد در استان اطعام شدند که این نشان از توجه ویژه پرسنل به حمایت و خدمت به نیازمندان است.

وی به دیگر اقدامات کمیته امداد در طول ماه رمضان اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری جشن گلریزان به منظور حمایت و آزادسازی زندانیان غیرعمد از دیگر برنامه‌های این نهاد بود که خروجی آن جمع‌آوری ۳۵ میلیون تومان برای آزادی چهار زندانی غیرعمد بوده است