مجرد ها مسکن مهر می گیرند 
چاپ 

مجرد ها مسکن مهر می گیرند

mas

مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه ‌وشهرسازی در طرح مسکن مهر، از برنامه واگذاری ۴۴ هزار مسکن مهر بدون متقاضی به مجردها و سایر خانوارهای فاقد شرایط مسکن مهر خبر داد.

احمد اصغری مهرآّبادی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی گفت: سال گذشته نزدیک به ۸۰ هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی بود، در حالی که این تعداد در سال جاری به ۴۴هزار واحد کاهش یافت. در واقع برای برخی از واحدها تعیین تکلیف شد.

وی افزود: برای تعیین تکلیف این واحدها تصمیمی در حال عملیاتی شدن است که مقرر شده متنی تهیه شود و از دولت مجوز بگیریم که برای حل و فصل مشکل واحدهای فاقد متقاضی در جاهایی که مشتری واجد شرایط نداریم، شرایط تاهل، سکونت پنج ساله در آن شهر و همچنین فرم جیم را حذف کنیم. این دستور را وزیر راه‌وشهرسازی صادر کرده است و مقرر شده متن این نامه آماده و توسط دکتر آخوندی در جلسه هیات دولت مطرح شود.

مهرآبادی خاطرنشان کرد: البته این موضوع برای کل کشور صدق نمی‌کند، بلکه صرفا برای واحدهای فاقد مشتری آن هم در شرایط خیلی خاص است. اضافه می‌کنم در برخی موارد به محض اتمام واحدها، متقاضی هم پیدا می‌شود. از این ۴۴ هزار واحد هم ممکن است باز هم تعدادی از واحدها فاقد مشتری باشد که در صورت تعدیل شرایط، متقاضی افزایش می‌یابد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو