Logo of a company

به بهانه سفر استاني هيات دولت به استان كردستان/استمداد مؤسسه خيريه حمايت از كودكان سرطاني سقزسكا براي تکميل يک پروژه انسان دوستانه

سلام بر تو و آنکه دوست می داری!

محضر مبارك حضرت حجت الاسلام و المسلمين جناب آقاي دكتر حسن روحاني

رياست محترم جمهوري اسلامي ايران

با سلام و تحيات

همت بلند و انگیزه والای خدمت آن مقام عالي به همنوعان ريشه در گذشته دارد و با روي كارآمدن دولت تدبير و اميد سرچشمه خدمت به همنوعان با ايجاد طرح بزرگ نظام سلامت كه باعث ايجاد انقلاب بهداشتي در كشور شده، آغاز گرديد و هم اكنون كام همه مردم ايران از حلاوت اجراي اين طرح عظيم شيرين شده است.

از آنجا كه مردم كردستان و برخي از شهرستان هاي تابعه آن از جمله سقز با وجود خدمات ارائه شده همچنان از فقر برخي خدمات بهداشتي رنج مي برد، “موسسه خيريه حمايت از كودكان سرطاني سقز سكا” به عنوان يكي از سازمان هاي مردم نهاد در اين شهرستان با هدف خدمت به كودكان سرطاني از بدو تاسیس در کمک به اين قشر عزیز و درجهت رفع نیاز آنان توانسته گامهای مثبتی هرچند ناچیز بردارد.

اين موسسه هم اكنون و به همت خيرين قصد احداث مركز شيمي درماني را در شهرستان سقز دارد. اين مركز بدليل مسافت نزديك با شهرهاي بانه، بوكان و ديواندره، مركز ثقل جغرافيايي اين مناطق است و براي ساخت، چشم ياري و حمايت مالي و معنويي از دولت محترم و شخص رييس جمهوري دارد.

تردیدی نیست که اين موسسه در صورت ياري حضرتعالي در ساخت مركز شيمي درماني و با استقرار در مکانی مناسب خواهد توانست به بیماران خدمات بهتری ارایه کند و نام نیک اين دولت برای همیشه در تاریخ اين خطه از کشور ثبت و در دنیا و آخرت باقیات الصالحات برای خود بر جای خواهد گذاشت.

لازم به توضيح است كه خدمات اين موسسه ۱۰۰ درصد رايگان است.

مهندس هوشنگ انوشيرواني

موسس و مديرعامل موسسه خيريه حمايت از كودكان سرطاني سقز سكا